וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד מחצה את גרנאדה 1:7 וחזרה למקום הראשון

אצילי נותר על הספסל של נועלת הטבלה, שהושפלה אחרי שהובילה משער מרהיב של קואנקה. קראסקו כבש שלושער, גאיטן צמד, קוראה וטיאגו חתמו. אחרי כשנה וחצי: סביליה ניצחה משחק חוץ

one

בווידאו: תקציר השביעייה של אתלטיקו מדריד

אחרי פגרת הנבחרות, הליגה הספרדית התחדשה ביום שישי עם התיקו המאופס בין לאס פלמאס לאספניול והמחזור נמשך היום (שבת) עם ניצחון החוץ הראשון של סביליה אחרי כשנה וחצי. ברצלונה הביסה 0:4 את דפורטיבו לה קורוניה במשחק החזרה של ליאונל מסי, אבל ההצגה של המחזור שייכת לאתלטיקו מדריד שהתעללה בגרנאדה עם 1:7.

יאניק פריירה קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שלושער ראשון בקריירה. יאניק פריירה קראסקו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - גרנאדה 1:7

קרב הקצוות הזה הסתיים בדיוק כמו שהסתיימו 15 מ-16 הביקורים הקודמים של גרנאדה בוויסנטה קלדרון: עם ניצחון מוחץ של אתלטיקו מדריד. נועלת הטבלה הציגה על הקווים את לוקאס אלקרס בקדנציה שלישית והתקוות שלה לניצחון היסטורי בקלדרון התחזקו בעקבות שער מרהיב של אקס ברצלונה איסק קואנקה, שהקפיץ לעצמו וירה מ-18 מטרים לחיבורים בדקה ה-18. אלא שכלום לא הכין אותה להמשך.

יאניק פריירה קראסקו היה כוכב המשחק, כשהשווה בדקה ה-34 עם בעיטה חדה בין כל שחקני ההגנה, הוסיף את השני עם כדור שפגע במגן אורח ונכנס פנימה בדקה ה-45 והשלים שלושער ראשון בקריירה אחרי פריצה נהדרת בצד ימין של אנטואן גריזמן בדקה ה-62. המחליף ניקו גאיטן נכנס מיד לאחר השער וכבש בעצמו אחרי פחות מדקה, תוך כדי גלישה, לפני שהשלים צמד בדקה ה-81 עם שמאלית לרשת של ממו אוצ'ואה. שערי בכורה של הארגנטינאי. אנחל קוראה בעט שטוח פנימה בדקה ה-85 ואת המסמר האחרון נעץ טיאגו הוותיק בדקה ה-87. שביעייה ראשונה של אתלטיקו מאז ה-0:7 על חטאפה ב-2013. עומר אצילי נותר על הספסל של גרנאדה ולא שותף, לקבוצתו שתי נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורים.

סמיר נאסרי שחקן סביליה חוגג. GettyImages
סמיר נאסרי חוגג את השני של סביליה/GettyImages

לגאנס - סביליה 3:2

אחרי כמעט שנה וחצי ללא ניצחון חוץ במסגרת הליגה הספרדית - מאז ה-2:3 במלאגה ב-22 במאי 2015, מחזור הסיום של עונת 2014/15 - סביליה סוף כל סוף קטעה את הרצף האומלל. 22 משחקים חיכו האנדלוסים, וגם מול לגאנס שעדיין מחפשת ניצחון ביתי היסטורי בלה ליגה (תשע מ-10 הנקודות שלה עד כה היו בחוץ) זה לא היה פשוט. פרנקו ואסקס נגח לרשת בדקה ה-25 אחרי בישול של לוסיאנו וייטו, והצרפתי סמיר נאסרי לקח את הריבאונד של עצמו כדי לחתום התקפה יפה עם שערו השני העונה בדקה ה-58. זה נראה מבטיח, אלא שאז אלכסנדר שימנובסקי, הכוכב הארגנטינאי ממוצא פולני של לגאנס, בישל לטימור בדקה ה-67 ובחלוף שתי דקות הבקיע בעצמו את השוויון מזווית קשה. זה לא הספיק למארחת, שכן המחליף פאבלו סראביה סובב בדקה ה-85 באומנות מ-17 מטרים והכריע את המשחק עם שער נהדר.

צפו בתקציר

עוד באותו נושא

תקציר: לגאנס - סביליה 3:2

לכתבה המלאה

משחק נוסף

לאס פלמאס - אספניול 0:0

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully