וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק מרגש? התפקיד החדש שברצלונה מייעדת לרונאלדיניו

כוכב העבר הברזילאי המריא לברצלונה וייפגש עם הנשיא ברתומאו. הערכה: יקבל הצעה לתפקיד ייצוגי של שגריר המועדון בעולם. דיווח: חאבייר מסצ'ראנו יאריך את חוזהו עד קיץ 2019

one

הרבה שמועות היו בתקופה האחרונה סביב עתידו של חאבייר מסצ'ראנו, בלמה הארגנטינאי של ברצלונה. סוכנו של השחקן טען כי הוא דחה הצעות מסין וגם יובנטוס התעניינה בו בקיץ אך זה החליט בכל זאת להישאר בקאמפ נואו והיום (חמישי) ב"מארקה" מדווחים שמסצ'ראנו יאריך ביום שני את חוזהו במועדון עד קיץ 2019. מעמדו של מסצ'ראנו נחלש מעט בעיקר מאז הגעתו של סמואל אומטיטי שתפס את מקומו בעמדת הבלם, אך לואיס אנריקה מעריך את השחקן שנחשב למנהיג ובעל אישיות נוחה בחדר ההלבשה.

רונאלדיניו גאושו במדי ברצלונה. GettyImages
בקרוב שוב בברצלונה? רונאלדיניו/GettyImages

ובינתיים, ב"אל מונדו" מדווחים שמי שעשוי לחזור למועדון בקרוב הוא לא אחר מאשר רונאלדיניו. נכון, לא מדובר בקאמבק היסטרי אל כר הדשא אלא רק לתפקיד של שגריר של המועדון, אך עדיין מדובר בחדשות מעניינות בעיקר עבור אוהדי הקבוצה שישמחו לראות את אלילם לשעבר מייצג את קבוצתם ברחבי העולם. רונאלדיניו טס מרומא, שם שיחק במשחק למען השלם, לברצלונה היום והוא מתוכנן לפגוש את הנשיא ברתומאו ובכירים נוספים במועדון כדי לגבש את התפקיד שלו בפרויקט שבו המועדון רוצה ליצור שווקים חדשים ולהשיג השפעה רחבה יותר בעולם.

רונאלדיניו, שלא משחק בשלב הזה בשום מועדון, אמר לאחרונה שזה לא ייקח הרבה זמן עד שהוא יודיע על פרישה וההצעה הזו מברצלונה עשויה לשכנע אותו לקחת את ההחלטה מוקדם יותר כדי להתרכז בתפקיד החדש שמייעדת לו אלופת ספרד עמה הוא כל כך מזוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully