וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: האלופה מגיעה לדרייב אין

13.10.2016 / 16:15

הפועל תל אביב תפתח את הופעותיה בליגה לעונת 2016/17, ללא רביב לימונד, כשתארח את מכבי ראשון לציון (15:10, ספורט 5). הילארד במקום ריצ'רד בסגל של אריק שיבק

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. ברני ארדוב
ישמרו על המאזן המושלם? שחקני האלופה/ברני ארדוב

המחזור השני בליגת העל ייפתח כבר מחר (שישי) במשחק בו תארח הפועל תל אביב את מכבי ראשון לציון (15:10, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, כפיר מועלם ואלי מרון). המפגש יהיה ה-21 בין הקבוצות וכשהפועל תל אביב מארחת כשהמאזן עומד על 5:15 לטובת האדומים, ששמרו על הבכורה גם עם המעבר לדרייב אין. ראשון לציון גברה על הפועל תל אביב בשניים מתוך שלושה משחקים בעונה שעברה.

המשחק מחר יהיה הראשון בליגה של האדומים לעונה זו בעקבות דחיית המשחק שלהם נגד מכבי חיפה לשבוע הבא. אחרי הכנה לקויה לעונה, שכללה לא מעט פציעות והפסדים מביכים, נראו השחקנים של שרון אברהמי טוב יותר בניצחון על הפועל רמת גן/גבעתיים בגביע, ומקווים לשאוב מכך עידוד לפתיחת העונה. רביב לימונד, שלא שיחק במשחקי ההכנה בגלל פציעה בקרסול שב השבוע לאימונים, ויהיה כשיר במקרה הטוב למשחק נגד חיפה, לא יעמוד לרשותו של אברהמי נגד האלופה. במועדון מעריכים כי אולם הדרייב אין יהיה מלא לאחר שלמעלה מ-2,300 אוהדים רכשו מנויים לעונה הקרובה וכמה מאות אוהדים קנו כרטיסים למשחק עוד לפני יום כיפור.

האלופה מראשון לציון לא הרשימה במשחק הבכורה שלה לעונה זו, אך ידעה לנצח את הפועל אילת בקאמבק יפה מאוד ביום שני. השחקנים של אריק שיבק קלעו רק 23 נקודות במחצית הראשונה, ונכנסו לבור של 16 נקודות, לפני שהגנה חזקה מאוד, שעצרה את היריבה הדרומית על 27 נקודות בלבד, עשתה את העבודה. בעיר היין יודעים שאם לא יציגו כדורסל התקפי טוב בהרבה, כפי שעשו במשחקי ההכנה, יהיה להם קשה מאוד לנצח משחקים. במועדון הדפו את השמועות על הרצון לשחרר את ג'ו ג'קסון, ומאמינים שגם הוא וגם שחקני הפנים ג'אבון מקריי וצ'ארלס תומאס שלא הרשימו נגד אילת, ייראו טוב בהרבה בהמשך הדרך. במועדון החליטו שלא לרשום למשחק את הפורוורד פטריק ריצ'רד ואת מקומו תופס אנתוני הילארד. הקבוצה תתארח בפינלנד אצל קטאייה יוהנסו במסגרת מחזור מספר 1 של שלב הבתים בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully