וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנטונה: "מנצ'סטר יונייטד יכולה לזכות באליפות, הקרב יהיה מול סיטי"

אקס השדים האדומים אופטימי: "זו רק פתיחת העונה, מוריניו והשחקנים יכולים להביא תארים". בממלכה בטוחים כי רוני יסופסל מול ליברפול, 50 סקאוטים הצטרפו בתקווה למצוא את 'רשפורד הבא'

רויטרס

הקיץ העמוס של מנצ'סטר יונייטד בשילוב עם מינויו של ז'וזה מוריניו סימן עידן חדש עבור השדים האדומים. אחרי תקופה של אכזבות מאז סיום דרכו של סר אלכס פרגוסון היה נדמה כי צירופם של זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה יחזירו אותם למאבק אמיתי על התואר באנגליה. אחרי שבעה מחזורים יונייטד מדורגת רק במקום השישי עם 13 נקודות בלבד ובמחזור הקרוב היא תפגוש את ליברפול, בתקווה להשקיט את הביקורת.

עוד בנושא:

אלש וידאל שוב מסתבך: "לואיס אנריקה כבר מת להיפטר ממנו"
ריאל מדריד תציע לכריסטיאנו רונאלדו 23 מיליון יורו לעונה
ברזיל מאוהבת, אירופה כבר בטירוף: גבריאל ז'סוס הפך ליורש של רונאלדו
פרנק ריברי: "גריזמן נתן עונה טובה, אבל הוא לא כוכב ברמה עולמית"

שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יש אמונה. פוגבה וזלאטן/רויטרס

לקראת המפגש באנפילד בחר היום (חמישי) אריק קאנטונה להעניק ראיון לתקשורת בפורטוגל בו סיפר על הזווית האופטימית שלו לגבי העונה של השדים האדומים: "מדובר אך ורק בפתיחת העונה, והיא עדיין יכולה לזכות באליפות. מוריניו הוא מאמן מוצלח, והמועדון הביא שחקנים עם יכולת להביא תארים. המאבק יהיה בעיקר מול סיטי ופפ גווארדיולה".

בינתיים, בממלכה ממשיכים לעסוק בעתידו של ויין רוני. עדיין לא ברור האם הקפטן, שהודח מהרכב נבחרת אנגליה מול סלובניה, יכלל ב-11 של מוריניו מול ליברפול. "מרכוס רשפורד ואנתוני מרסיאל זוכים לעדיפות ברורה על פני רוני, הוא איבד את הקרב לתקופה הקרובה אצל מוריניו". מי שצפוי להשלים את החלק הקדמי בצוותא עם זלאטן הוא חואן מאטה, שאמנם הציג הופעה פושרת מול סטוק סיטי במחזור האחרון, אך זכה לגיבוי מצד המיוחד.

גם הנריק מחיטריאן, שישוב לסגל אחרי פציעה, צפוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו אחרי שנרכש מבורוסיה דורטמונד ומיעט לשחק. השדים האדומים שכרו היום 50 סקאוטים בתקווה לשדרג את מחלקת הנוער, "המטרה היא למצוא את רשפורד הבא", ציינו בממלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully