וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "גריזמן נתן עונה טובה, אבל הוא לא כוכב ברמה עולמית"

קשר באיירן מינכן לא חסך בביקורת על כוכב אתלטיקו מדריד: "חייב להציג המשכיות. מה שהוא עושה עבור אתלטיקו נהדר, אבל לשחק עבור באיירן זו רמה אחרת לגמרי. במשך עשור הייתי בטופ"

one

בווידאו: אתלטיקו מדריד מנצחת את ולנסיה

לברצלונה יש ליאונל מסי, לריאל מדריד את כריסטיאנו רונאלדו ובשנתיים האחרונות מסתמן כי האיש שמייצג את אתלטיקו מדריד הוא ללא ספק אנטואן גריזמן. בזמן שהחלוץ הצרפתי מפגין יכולת נהדרת במדי סגנית אלופת אירופה ונבחרת צרפת, היום (חמישי) מתברר כי עבור את פרנק ריברי זה רחוק מלהרשים.

עוד בנושא:

אלש וידאל שוב מסתבך: "לואיס אנריקה כבר מת להיפטר ממנו"
ריאל מדריד תציע לכריסטיאנו רונאלדו 23 מיליון יורו לעונה

אנטואן גריזמן שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
מתקפה מבית? גריזמן/רויטרס

הצרפתי של באיירן מינכן העניק ראיון ל'בילד' בו חשף את נקודת המבט שלו לגבי הכוכב של דייגו סימאונה: "יש שחקנים ברמה עולמית והם מרוויחים בהתאם כי הם לא מורידים את הרגל מהגז לרגע. במקרה של אנטואן ראינו אותו משחק בצורה טובה רק בעונה הקודמת. שחקן ברמה הגבוהה ביותר חייב להציג המשכיות. איכות היא משהו שנמדד בצורה עקבית לאורך 10 או 15 שנה ברציפות. הייתי פצוע לאורך תשעה חודשים, אבל בעשור האחרון הייתי בטופ כל הזמן".

"אין ספק שהוא נהדר עבור אתלטיקו מאז שהוא הגיע, אנטואן השתפר בצורה מדהימה. אנטואן יודע בעצמו שהוא חייב להשתפר בנוגע ליציבות, הוא נותן לאתלטיקו דברים נהדרים - אבל לשחק עבור באיירן זו רמה אחרת לגמרי", סיכם ריברי.

צמד הצרפתים שיחקו רק פעם אחת במדי צרפת, במפגש ידידות ב-2014, מאז הספיק ריברי להודיע על פרישה מהטריקולור. הדברים של קשר באיירן מינכן הגיעו כתגובה למחמאות אותן גרף גריזמן בתקופה האחרונה. סימאונה בחר סיפר בתחילת החודש כי: "אנטואן טוב יותר ממסי ורונאלדו, הוא היה ראוי לזכות בכדור הזהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully