וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "ליאונל מסי לא טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו"

כוכב העבר נשאל על ההבדלים בין בן ארצו לפורטוגלי והחמיא לניימאר: "אוהב לראות אותו משחק, בועט 200 פעמים במשחק". וגם: צפו במראדונה מתעמת עם ורון במשחק השלום ומסנן: "בן זונה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מראדונה, רונאלדיניו וטוטי מחליפים מסירות לפני שריקת הפתיחה

הפה הגדול של דייגו מראדונה מכה שנית. כוכב העבר הארגנטינאי התראיין ליומון הספרדי, "מארקה", ונשאל בין היתר על כוכב ברצלונה, ליאונל מסי. "אם שואלים אותי, הוא לא עדיף על כריסטיאנו רונאלדו", אמר מראדונה במהלך הראיון. "אני אוהב מאוד לראות את ניימאר משחק, הוא בועט 200 פעמים לשער במשחק".

מראדונה אף עורר סערה במהלך "משחק השלום" אשר נערך אמש (רביעי) באולימפיקו של רומא והציג אגדות כדורגל רבות. מעל כולם היה כמובן מראדונה, שנפגש קודם לכן עם האפיפיור ולאחר מכן הוכיח שעוד נותר בו לא מעט כדורגל, עוד לפני המקרה עם חואן סבסטיאן ורון, עליו תקראו בהמשך. הנה, תראו כיצד החל במהלך אותו סיים אנטוניו די נטאלה:

לאחר מכן סיפק בישול לפרנצ'סקו טוטי הגדול:

אלא שהאירוע המוזר של המשחק התרחש על סף השריקה במחצית. חואן סבסטיאן ורון הפיל את דייגיטו, והשניים, שמתחזקים ריב מתוקשר כבר מספר שנים, החליפו מספר מילים. עם הירידה לחדרי ההלבשה העסק התלהט, כפי שניתן לראות. מראדונה סינן "בן זונה", לפני שקאפו ניסה להרגיעו.

צפו ברונאלדיניו מוסר עם הגב

צפו במראדונה פוגש את האפיפיור:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully