וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדס טים: "מנטלית, כריסטיאנו רונאלדו מזכיר לי ילד בן 12"

הדני ששיתף עם הפורטוגלי פעולה ביונייטד כתב: "גם היום, אחרי כל כך הרבה הצלחה, הוא עדיין מתעצבן כשהחברים שלו מבקיעים ולא הוא". דיווח: הבלאנקוס יציעו לרונאלדו חוזה חדש בקרוב

one

ריאל מדריד האריכה אמש (שלישי) את חוזהו של טוני קרוס, וכעת במועדון עוברים להתעסק עם שלושת הכוכבים הבאים: כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל ולוקה מודריץ'. בבלאנקוס יודעים כי איסור ההעברות לא יאפשר להם לצרף שחקנים חדשים, ועל כן לא יוכלו להרשות לעצמם לאבד את אחד משחקני המפתח שלהם.

באופן לא מפתיע, ב"ספורט" טוענים שהחוזה של רונאלדו עתיד להיות הגדול ביותר מבין השלושה. חוזהו המקורי של הפורטוגלי יסתיים ב-2018, אולם בריאל מעוניינים להאריכו עד 2021, אז יהיה CR7 בן 36. על פי הדיווח, בחוזהו החדש ירוויח רונאלדו לא פחות מ-23 מיליון יורו לעונה למשך חמש עונות - החוזה השני הכי יקר בהיסטוריה, אחרי זה של ליאונל מסי בברצלונה. ניימאר, לשם השוואה, מרוויח 15 מיליון יורו לעונה. סוכנו של רונאלדו ז'ורז'ה מנדש כבר מנהל שיחות עם פלורנטינו פרס בנושא, ובספרד טוענים שהעסקה עשויה להיסגר בתוך שלושת השבועות הקרובים. "פרס רצה להציע חוזה קצר יותר, אך לבסוף נכנע", נכתב ב"ספורט".

בינתיים, מאדס טים הדני, ששיתף עם רונאלדו פעולה במנצ'סטר יונייטד, כתב באוטוביוגרפיה שלו את הדברים הבאים על הפורטוגלי: "ממש לא אכפת לו מהמשחק הקבוצתי. ביונייטד זה היה רק "אני, אני, אני". גם היום, אחרי כל כך הרבה הצלחה, הוא עדיין יכול להתעצבן כשהחברים שלו לקבוצה מבקיעים ולא הוא. מנטלית, הוא מזכיר לי ילד בן 12. אני חושב שלא אכפת לו מה שאנשים חושבים עליו, ובגלל זה הוא הצליח לשרוד בכדורגל".

עוד בנושא:

טוני קרוס האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2022, נקבע תאריך לקלאסיקו

עדכון ראשון: 6:45

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. AP
בקרוב זה יקרה. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully