וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ברוס מונה למאמן אסטון וילה: "הזדמנות נפלאה, מצפה לאתגר"

המאמן שעזב את האל סיטי והתראיין למשרת מאמן נבחרת אנגליה בקיץ ינסה להציל את המועדון השוקע. 17 חודשים בלבד לאחר שפוטר מדרבי קאונטי - סטיב מקלארן מונה שוב לתפקיד מאמן הקבוצה

סטיב ברוס מאמן האל סיטי. Matthew Lewis, GettyImages
שוב יעפיל לפרמיירליג? ברוס/GettyImages, Matthew Lewis

אסטון וילה הודיעה הערב (רביעי) על מינויו של סטיב ברוס למאמנה החדש, זאת לאחר פיטוריו של רוברטו די מתאו אחרי ארבעה חודשים בלבד בעקבות התדרדרות הקבוצה למקום ה-19 בצ'מפיונשיפ עם ניצחון אחד ב-11 המחזורים הראשונים. משחקו הראשון של ברוס (55), שעזב את האל סיטי בקיץ האחרון בתום ארבע שנים מוצלחות, יהיה בווילה פארק מול וולבס ביום ראשון.

"זו הזדמנות נפלאה", אמר ברוס שהעלה ארבע פעמים בעבר קבוצות לפרמיירליג והתראיין למשרת מאמן נבחרת אנגליה בקיץ, "זהו אחד המועדונים הגדולים במדינה ואני מרגיש נהדר. אני מצפה לאתגר שבלהחזיר את המועדון לאן שהוא רוצה וצריך להיות ולנסות להפוך את חוסר המזל ממנו הוא סובל בשנים האחרונות".

בעלי הקבוצה טוני שיה: "אני מאושר לברך את סטיב למועדון. עם הרקורד שלו, בהעפלה עם קבוצות לפרמיירליג והניסיון שלו שם, אני מאמין שהשגנו את שירותיו של מאמן מצוין. אני מצפה לעבוד איתו".

מינוי נוסף בפרמיירליג הגיע מדרבי קאונטי, ומינוי מפתיע במיוחד. מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן חזר לאמן את הקבוצה 17 חודשים בלבד לאחר שפוטר ממנה והחליף את נייג'ל פירסון. "אני מתחרט על איך שעזבתי ב-2015", אמר, "יש לי הרבה מוטיבציה לעשות את הדברים נכון עבור המועדון והאוהדים".

עוד בנושא

אחרי ארבעה חודשים בתפקיד: רוברטו די מתאו פוטר מאסטון וילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully