וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו הארט: "המשחק הטוב ביותר שלי מזה זמן רב, הגוף שלי מפורק"

שוער נבחרת אנגליה כיכב והציל נקודה מול סלובניה, אך נותר מודאג: "חייבים להשתפר", סאות'גייט: "חייבים לו". שאר השחקנים ספגו הקנטות ברשת מהאוהדים המתוסכלים - מיטב הציוצים בפנים

שוער נבחרת אנגליה ג'ו הארט. רויטרס
"עשינו טעויות". הארט/רויטרס

התקופה הלא פשוטה שעוברת על נבחרת אנגליה נמשכת. אמש (שלישי, במהלך יום הכיפורים) סיפקו שחקניו של המאמן הזמני גארת' סאות'גייט עוד תצוגה מאוכזבת וסיימו ב-0:0 מול סלובניה במסגרת מוקדמות המונדיאל, שהיה הראשון אחרי 14 משחקי מוקדמות בו האנגלים לא ניצחו. אחרי שגיבה את הקפטן שלו, ויין רוני, שספג ביקורות רבות מהתקשורת והאוהדים על יכולתו בתקופה האחרונה, סאות'גייט בחר להשאיר אותו על הספסל והכניס אותו רק בדקות הסיום.

"אני לא יכול להודות מספיק לשחקנים ולצוות המסייע על הגיבוי שקיבלתי", אמר בסיום המשחק, "רצינו שש נקודות משני המשחקים והיינו שמחים להבקיע יותר שערים, אבל קיבלנו נבחרת בבלגן גדול ונאלצנו לייצב את הספינה. בכל הקשור למטרת העל - להעפיל למונדיאל - שמרנו על הנבחרת במסלול הנכון. כולם יכלו לראות שיכולנו להיות טובים יותר אבל המצבים שלהם הגיעו מטעויות שלנו או מצבים נייחים. היו לנו שתי הזדמנויות שביום אחר החלוצים שלנו היו יכולים לנצל".

מי שסיפק תצוגה נהדרת ובעצם הציל נקודה עבור נבחרת שלושת האריות היה ג'ו הארט, שעבר תקופה לא פשוטה עם הטעויות ביורו האחרון והמעבר שנכפה עליו לטורינו. במהלך אחת ההצלות שלו הוא אף ספג מכה חזקה מעמוד השער, וגם סאות'גייט ידע למי הוא צריך להודות: "אנחנו חייבים לשוער שלנו על הופעה יוצאת מן הכלל. לא הייתי שמח מנקודה לפני המשחק אבל זו נקודה חשובה".

עוד בנושא

מוקדמות המונדיאל: גרמניה שוב ניצחה, ג'ו הארט הציל את אנגליה
מוקדמות דרא"מ: פרגוואי הדהימה בארגנטינה, ברזיל וצ'ילה ניצחו

השוער עצמו אמר: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלי מזה זמן רב, אבל רק בזכות טעויות שאנחנו עשינו. אנחנו חייבים להשתפר. הגוף שלי מפורק לחתיכות, אתקשה לקום בבוקר. נחתתי על מסגרת השער. היו להם מצבים, אנחנו שלטנו במשחק. עם כל הכבוד, הם הסתגרו ויאן אובלק היה מצוין בשער".

תקרית לא נעימה נרשמה ממש לקראת סיום המשחק, כאשר קטטה התפתחה בין שחקני שתי הנבחרות ובמהלכה ספג מרכוס רשפורד מכה בגרונו מהסלובני אליאז שטרונה. מי שבא לעזרתו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד הוא חברו לקבוצה ג'סי לינגארד, שמיד הגיע ונעמד לצידו בקרב. לאחר המשחק צייץ בטוויטר תמונות מהתקרית וכתב: "תמיד שם בשבילך אחי".

גם סאות'גייט הגיב על התקרית: "נאמר לי שלינגארד הגיב לאלימות כלפי מרקוס. זה משהו שעליו להפסיק לעשות כי יש סכנה לקבל כרטיס אדום במשחק כזה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

במהלך המשחק הביעו אוהדי נבחרת שלושת האריות את תסכולם מהיכולת החלשה ולא ריחמו על אף שחקן, חוץ מעל ג'ו הארט שהרוויח מעט שקט עם התצוגה שלו. הנה מיטב ההקנטות שספגו האנגלים.

תיאו וולקוט

ג'ורדן הנדרסון

גארי קאהיל

ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully