וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "למילאנו סגל מאוד עמוק ומוכשר". היקמן: "משחק מיוחד"

מאמן מכבי תל אביב מוכן לבכורה ביורוליג מול האיטלקים (ה', 21:00, ערוץ 5): "נצטרך להיות בשיאנו". אקס הצהובים, כעת במילאנו, לא שוכח: "השנים בתל אביב היו מדהימות, כמו לייצג מדינה"

one

עם התקציב הגבוה בתולדותיה, תפתח מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 5) מכבי תל אביב את עונת 2016/17, כשתתארח במילאנו. הצהובים מגיעים במומנטום לא טוב, אחרי ההפסדים להפועל ירושלים ודרושאפקה, והניצחון הדחוק על עירוני נהריה אחרי הארכה. סוני ווימס ואיתי שגב הפצועיפ ייעדרו אצל ארז אדלשטיין, שרושם בכורה ביורוליג, אך מלבדם יהנה המאמן מסגל מלא.

"למילאנו יש סגל מאוד עמוק ומוכשר", אמר אדלשטיין. "לא היה לנו את דווין סמית' בליגה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להשתמש בו מחר. יש לו נוכחות בחדר ההלבשה, יכולת וניסיון, ואני כבר לא יכול לחכות שהוא יחזור לסגל. הפורמט החדש ביורוליג מרגש מאוד עבור כל הקבוצות, נצטרך להיות בשיאנו".

אנדרו גאודלוק, שהציל את מכבי תל אביב מול נהריה, הוסיף: "למילאנו יש הרבה כלי נשק ולנו יש הרבה דברים לעבוד עליהם. נצטרך לראות קצת וידאו ולעבוד. כל משחק חוץ ביורוליג הוא קשה. ברגע שנהפוך ליחידה אחת, נהיה בסדר. שמעתי על מה שקרה למכבי במיאלנו מיליון פעם, אבל זה לא משנה עכשיו. נצטרך להגיע ולעשות את הטוב ביותר שלנו".

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
נרגש. אדלשטיין/ניב אהרונסון

מילאנו, אחת משתי קבוצות בלבד באיטליה שניצחו את שני המשחקים הראשונים העונה, תציג לראווה שני שחקנים שמכבי תל אביב מכירה היטב: ריקי היקמן ומילאן מצ'באן. כוכבים נוספים בסגל של יסמין רפשה הם אלסנדרו ג'נטילה, זוראן דראגיץ', ראקים סנדרס, מנטאס קלנייטיס, קרונוסלב סימון ומירוסלב ראדוליצ'ה.

"עבורי זה משחק מיוחד כמובן", אמר היקמן, "אבל זה עדיין משחק וננסה לנצח בו. השנים שלי בתל אביב היו יוצאות מהכלל. הקהל נמצא מאחורי הקבוצה במאה אחוז והם דברים גורמים לך להרגיש כאילו אתה אחד מהם. זה קצת כמו לייצג מדינה, יש אחריות רבה. הזכיה ביורוליג היתה אושר גדול, דבר שאף אחד לא יוכל לקחת ממני. אני זוכר כשחזרנו לתל אביב וראינו ים צהוב של 100 אלף איש. זה בלתי נשכח".

יסמין רפשה הוסיף: "יהיה משחק קשה מאוד, כי מכבי השקיעה הרבה בקיץ, כפי שלא עשתה שנים רבות, וזו באמת קבוצה מדהימה. אם נאפשר להם לרוץ הם מדהימים ויוכלו לקלוע 100 נקודות. נצטרך למנוע מהם לרוץ, כמו שהפועל ירושלים עשתה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ריקי היקמן שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
איך אפשר לשכוח? היקמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully