וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: גרמניה שוב ניצחה, ג'ו הארט הציל את אנגליה

אלופת העולם המשיכה לטייל לרוסיה 2018 עם 0:2 על צפון אירלנד, השוער סיפק הצלה אדירה ב-0:0 של האנגלים בסלובניה. לבנדובסקי סידר לפולין 1:2 בדקה ה-95 מול ארמניה, צ'כיה-אזרבייג'אן 0:0

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים שער. AP
חגיגה של המנשאפט/AP

שבוע הנבחרות במסגרת מוקדמות המונדיאל באירופה, שכלל את מחזורים 2 ו-3, הגיע לסיומו אמש (שלישי) בערב, עם משחקים בבתים ג' (שם גרמניה המשיכה לנצח), ה' ו-ו', בו אנגליה נעצרה עם 0:0 בסלובניה.

גרמניה - צפון אירלנד 0:2

אלופת העולם בשלה וכמו ביורו האחרון, היא שוב גברה על הצפון אירים החביבים, שניסו להתגונן אך ללא הצלחה. בדקה ה-13, יוליאן דראקסלר מצא את הרשת עם בעיטה שטוחה מ-16 מטרים בתום התקפה נאה וארבע דקות לאחר מכן, סמי חדירה קבע את תוצאת המשחק בנגיחה. גרמניה עם מאזן מושלם ויחס שערים 0:8 והיא ממשיכה לשייט למונדיאל.

צ'כיה - אזרבייג'אן 0:0

נראה שכדאי להתחיל לקחת את האזרים ברציפות. אחרי שניצחו בקושי בסן מרינו והדהימו את נורבגיה, הם יצאו עם נקודה גם מצ'כיה, מול הנבחרת המקומית המאכזבת שעומדת כעת על שתי נקודות מתשע אפשריות. אזרבייג'אן טרם ספגה במוקדמות ואם תמשיך ככה, תוכל לתת פייט על המקום השני.

נורבגיה - סן מרינו 1:4

אחרי המבוכה מול אזרבייג'אן, נורבגיה כמעט התבזתה בצורה הרבה יותר גדולה, כאשר אפשרה לנבחרת הקטנטנה מסן מרינו לכבוש שער חוץ במוקדמות המונדיאל אחרי 16 משחקים בהם לא הצליחה לעשות זאת. למזלם של האדומים, הם התעשתו בזמן וניצחו בעזרת בליץ בדקות הסיום. דוידה סימונצ'יני העלה את נורבגיה ליתרון מוקדם (11) עם שער עצמי, תוך שהוא מכניע את אחיו, אלדו ג'וניור, שוער סן מרינו. אלא שמתיאה סטפנלי הדהים את אוסלו עם שער שוויון (54). סן מרינו ניסתה להחזיק מעמד, אבל בסופו של דבר אדאמה דיומנדה (77), מרטין סמואלסון (82) וג'ושוע קינג (83) הכניעו אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קזחסטן - רומניה 0:0

הקזחים התפרקו במחזור הקודם עם חמישייה במונטנגרו, בעוד רומניה השיגה 0:5 ענק בחוץ על ארמניה, אבל הפעם שתי הנבחרות סיפקו הופעה מאוזנת ולא מרשימה, שעצרה את המרוץ של האורחים לצמרת הבית.

דנמרק - מונטנגרו 1:0

ניצחון ענק למונטנגרים, שמאמינים שזו ההזדמנות שלהם להעפיל לראשונה לטורניר גדול ויצאו מקופנהאגן עם כל הנקודות בזכות בישול גאוני של סטפן יובטיץ', שבדקה ה-31 הקפיץ מעל כל ההגנה היישר לפאטוס בצ'יראי והחלוץ, שהיה מועמד להפועל תל אביב בעונה שעברה, מצא את הרשת עם נגיעה חכמה. מונטנגרו מובילה כעת את הבית.

פולין - ארמניה 1:2

דרמה גדולה בוורשה. הארמנים, שהתבזו בביתם בשבת מול רומניה, נותרו הפעם בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-31, אחרי שגאל אנדוניאן הורחק. אלא שבמקום להתפרק שוב, הם נתנו פייט טוב ולמרות שנקלעו לפיגור בדקה ה-48 משער עצמי מתסכל של הראיר מקויאן, הצליחו לאזן שתי דקות לאחר מכן מגול של מרקוס פיצלי המתאזרח. כאשר נדמה היה כבר שארמניה הולכת לעקוץ את פולין ולצאת עם נקודה מפתיעה, הגיע רוברט לבנדובסקי. ביום הכיפורים הקודם הוא כבש את החמישייה המפורסמת שלו תוך תשע דקות והפעם, הסתפק בשער אחד, בדקה ה-95, בנגיחה כמו שרק הוא יודע אחרי כדור חופשי שעלה לרחבה. חלוץ באיירן, שכבש שלושער וניצח את דנמרק במחזור הקודם, סידר לנבחרתו עוד שלוש נקודות יקרות מאוד.

רוברט לבנדובסקי נבחרת פולין מול נבחרת ארמניה. AP
מה היו עושים בפולין בלעדיו? לבנדובסקי/AP

סלובניה - אנגליה 0:0

נבחרת שלושת האריות, עם גארת' סאות'גייט עדיין על הקווים ועם ויין רוני על הספסל (נכנס כמחליף לקראת הסיום במקום דלה עלי, לקול עידוד האוהדים שהגיעו מאנגליה), נבלמה אחרי שני ניצחונות ויצאה עם נקודה מלאה במזל מהמשחק הזה. מזל, וג'ו הארט, שסיפק עוד ועוד הצלות נהדרות, כולל אחת אדירה במיוחד, למשקוף אחרי נגיחה שאיימה למצוא את הרשת. אנגליה חייבת הרבה לשוער שלה, שחווה קיץ לא פשוט, אבל השאיר אותה במרחק ביטחון משאר היריבות בבית.

סלובקיה - סקוטלנד 0:3

הסלובקים פתחו ברגל שמאל, עם הפסד ביתי בתוספת הזמן לאנגליה והפסד צמוד בסלובניה. הפעם, הם כבר הגיעו כמו שצריך ולא השאירו לסקוטים, שכבר התחילו לחלום בגדול אבל ירדו במהרה לקרקע, שום סיכוי. רוברט מאק עם צמד (18, 56) ואדם נמץ בנגיחה (68) חגגו על הנבחרת של גורדון סטראכן.

ליטא - מלטה 0:2

לליטא: פידור צ'רניץ' (75), ארווידס נוביקובאס (84, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully