וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות? טל בן חיים סגר הסכם בלעדיות לסין

11.10.2016 / 12:03

חלוץ מכבי תל אביב מכין את הקרקע לקראת עזיבה אפשרית: חתם על הסכם ייצוג בלעדי בסין עם רונן קצב, שעשוי לשדך אותו לגוואנגז'ו R&F של ערן זהבי. הצהובים לא ישחררו אותו במהלך העונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

היכולת המצויינת של טל בן חיים מפתיחת העונה, אמורה להביא לכך שיעזוב את מכבי תל אביב ויגשים את חלומו לשחק בחו"ל. שמונת השערים בחמישה משחקי הליגה עד כה, השערים בנבחרת והנוכחות המרשימה כמעט בכל משחקי המוקדמות של מכבי תל אביב בליגה האירופית, הביאו לכך שיש התעניינות גדולה מאוד בשחקן. בן חיים היה אמור לעבור בקיץ לגראנדה הספרדית אבל למכבי תל אביב הייתה הזכות לא למכור אותו שכן סעיף היציאה שלו לחו"ל מתייחס לפרק הזמן שבין סיום העונה ועד סוף חודש יוני וכשההצעה מהספרדים הגיעה אליו, החלון מבחינתו כבר נסגר והוא היה תלוי ברצון הטוב של ראשי מכבי תל אביב.

השאיפה של בן חיים היא עדיין לצאת לליגה בכירה באירופה, אבל הוא בהחלט שוקל ברצינות מעבר לסין ואולי אף לקבוצה בה משחק ערן זהבי. לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה חתם בן חיים על הסכם ייצוג בלעדי בסין עם סוכן השחקנים רונן קצב והוא בהחלט מכוון לאפשרות שהוא יעבור לליגה בה משחק חברו הטוב ממכבי תל אביב והנבחרת. בסין יהיה לבן חיים אולי אתגר מקצועי קטן בהשוואה לליגה בכירה במערב אירופה, אבל הסכומים אותם מרוויח זהבי לימדו אותו שבכל הקשור להיבט הכספי הוא יוכל להקפיץ במזרח הרחוק את שכרו פי כמה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מרוצה מגולסה: "הוא צריך לקבל יותר קרדיט מארבלדזה"
קיארטנסון: "חשבנו שננצח 0:9 את דאנדוק והפסדנו כמו חארות"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
בדרך לסין? בן חיים/ברני ארדוב

כפי שפורסם אתמול, קצב ימריא בסוף השבוע לסין כדי לדון עם ראשי גוואנגז'ו בעתידו המקצועי של זהבי נוכח ההצעות שיש לו ממועדונים אחרים בליגה. לא מן הנמנע שסוכן השחקנים יגיע לסין גם עם החומרים הרלוונטיים עבור בן חיים כשאחת המטרות תהיה להתחיל לסלול את הדרך לאפשרות שהוא יחזור לשתף פעולה יחד עם זהבי באותה קבוצה.

הסינים, מן הסתם, ירצו לצרף את בן חיים כבר בחלון ההעברות הקרוב אם יחליטו ללכת עליו, אבל מכבי תל אביב הבהירה שהיא לא תשחרר את השחקן במהלך העונה, אלא רק בסיומה ועל פי התניות סעיף השחרור שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully