וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני מודה: "זו אולי התקופה הכי קשה בקריירה, אך לא אוותר"

כוכב מנצ'סטר יונייטד הדועך, שאיבד את סרט הקפטן ואת המקום בהרכב אנגליה לקראת המפגש מול סלובניה (21:45), דוחה את השמועות על פרישה מהנבחרת: "אחזיר את האמון בכל החזיתות"

שחקני מנצ'סטר יונייטד ממפיס דפאי, ויין רוני, מייקל קאריק. רויטרס
רואה ספסל גם ביוניייטד. רוני/רויטרס

האם הקריירה הבינלאומית של ויין רוני תסתיים בקרוב? הולכים וגוברים הדיווחים באנגליה לפיהם כוכב מנצ'סטר יונייטד, שנמצא בכושר ירוד, יפרוש מנבחרת אנגליה אחרי מוקדמות הגביע העולמי, על אף שרוני עצמו טוען כי יילחם על מקומו. "אני בסך הכל בן 30. זה לא שהגעתי לגיל שבו מתחילים לשאול 'האם הוא יכול לחזור לעצמו?'. אמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמי", אמר אמש (שני) לתקשורת, אחרי שהודח מהרכב שלושת האריות וסרט הקפטן הועבר ממנו אל ג'ורדן הנדרסון.

עוד בנושא:
ויין רוני הודח מהרכב נבחרת אנגליה, סרט הקפטן הועבר אל הנדרסון
"ויין רוני נראה כמו סבא שצופה בנכדים שלו משחקים בגן השעשועים"

שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני. GettyImages
בשפל. רוני/GettyImages

בתקופה האחרונה יש ירידה חדה ביכולת של רוני, שבאה לידי ביטוי בירידה לספסל של מנצ'סטר יונייטד בשלושת משחקיה האחרונים. במשחק האחרון אוהדי אנגליה אף קראו בוז לעברו. בסך הכל, רוני הרשית רק פעם אחת ב-12 הופעות במנצ'סטר יונייטד ובנבחרת אנגליה מתחילת העונה. "לא אכחיש - זו תקופה קשה עבורי, אולי הקשה ביותר שהייתה לי בקריירה. גם ביונייטד ירדתי לספסל, אבל זה חלק מלהיות כדורגלן. אוודא שגם בנבחרת וגם ביונייטד יקבלו את התחושה שאני ראוי לאמון. יש לי עדיין הרבה מה להציע. גם ריאן גיגס לא היה בגיל 30 אותו שחקן שהיה בגיל 18, והוא המשיך לשחק עד גיל 40".

מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט סיפר אמש שההחלטה להוריד את רוני לספסל נבעה אך ורק משיקולים טקטיים, אך גם בממלכה התקשו לקחת אותו ברצינות. "סלובניה משחקת בסגנון קצת שונה שדורש היערכות אחרת. זה שהוא לא פותח לא אומר שאני לא מחזיק ממנו או חושב שיש ירידה בכושר שלו, שום סיכוי. זו לא החלטה קלה, אני מכבד את ויין כקפטן של הנבחרת הזו, אבל אני חושב שזה ישתלם לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully