וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטקה: "היה שונה אם הייתי מבקיע מול נבחרת גדולה, אך אני לא מתלונן"

הבלגי שכבש לאחר שבע שניות מול גיברלטר את השער המהיר בתולדות מוקדמות המונדיאל: "מרגיש טוב בשבועות האחרונים". מאמנו, רוברטו מרטינס: "תמיד טוב לעשות היסטוריה בכדורגל"

כריסטיאן בנטקה שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
"אנסה להמשיך עם היכולת גם בקבוצה". בנטקה/רויטרס

נבחרת בלגיה הביסה אמש (שני) ללא קושי את גיברלטר הקטנה, 0:6. כוכב המשחק היה חלוצה של קריסטל פאלאס, כריסטיאן בנטקה, שסיים עם שלושער, ואף כבש את הראשון לאחר שבע שניות בלבד - השער המהיר בהיסטוריה של מוקדמות המונדיאל. השער של בנטקה שבר את השיא הקודם של דויד גאלטרי, שחקנה של נבחרת סן מרינו, שכבש לאחר 8.3 שניות מול אנגליה, במוקדמות מונדיאל 1994. יש לציין שהשער של בנטקה היה אף יותר מרשים, מפני שמי שפתחה את המשחק באמצע המגרש היא גיברלטר.

בנטקה שהתערב בהתקפת המארחת, הצליח לחטוף את הכדור, להתקדם לרחבת היריבה ולהכניע את השוער דרן איברהים. לאחר המשחק, השיאן החדש דיבר על ההישג: "הדבר החשוב ביותר היה להבקיע מוקדם", אמר השחקן, שהרים שש אצבעות לאחר השער מפני שחשב שכבש לאחר שש שניות.

עוד בנושא:

מוק' גביע העולם: צרפת ניצחה 0:1 בהולנד, איי פארו - פורטוגל 6:0
פוגבה בתפקיד גארת' בייל: "אולי עכשיו תפסיקו להיכנס לו לכיס"

רוברטו מרטינס מאמן נבחרת בלגיה. רויטרס
"המטרה היתה להבקיע מהר". מרטינס/רויטרס

בנטקה המשיך ודיבר על הכושר האישי שלו: "אני מרגיש טוב בשבועות האחרונים ואני רוצה להמשיך להתקדם. זה אמנם היה שונה אם הייתי מבקיע שלושער מול נבחרת גדולה יותר, אך אני לא מתלונן ועדיין שמח מהשלושער. כעת אנסה להמשיך עם היכולת גם בקבוצה שלי. אם אני הגיבור של המשחק? אני לא חושב. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו ונהנינו".

מאמן נבחרת בלגיה, רוברטו מרטינס, סיכם את הניצחון הגדול: "הגול הראשון בהחלט הראה כמה החבורה שלנו מרוכזת. המטרה שלנו היתה להבקיע מהר וקיבלנו על זה פרס בכך שזה היה השער המהיר ביותר אי פעם. בכדורגל, תמיד טוב לעשות היסטוריה. כריסטיאן עבד קשה מאוד, במיוחד בהגנה. היה לו טרום עונה לא פשוט והוא עבר מליברפול לקריסטל פאלאס, אך כעת הוא חוזר לכושר שלו".

השער של החלוץ היה המהיר בהיסטוריה של נבחרת בלגיה, אך הוא לא הצליח לשבור את שיאו של לוקאס פודולסקי, שכבש את השער המהיר ביותר במפגש בין נבחרות, במשחק ידידות בין גרמניה ואקוודור לפני שלוש שנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully