וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "איקרדי בוגד", החלוץ: "המילים שלו חסרות כל משמעות"

חזית חדשה בין שחקן העבר לבין חלוצה של אינטר. מראדונה: "לא רוצה לדבר על בוגדים". איקרדי: "קשה להביע דעה על מישהו שלא משמש דוגמה עבור אף אחד"

דייגו ארמנדו מראדונה. רויטרס
לא אוהב את איקרדי. מראדונה/רויטרס

חזית חדשה בין שחקן העבר האגדי, דייגו מראדונה, לבן ארצו, חלוץ אינטר מאורו איקרדי. כזכור, היחסים בין השניים עכורים, עוד מאז בחירתו של איקרדי להינשא לוואנדה נארה, גרושתו של חלוץ ארגנטינאי אחר, מקסי לופס. לטובת אלו שלא מעורים בפרטים, להלן תקציר קצר.

אי שם בשנת 2013 נארה ולופס בחרו לפתוח בהליך גירושין. עם סיומו, למעשה, מספר חודשים לאחר סיומו, נארה ואיקרדי התחתנו, ודאגו להפגין את אהבתם לא מעט ברשתות החברתיות. איקרדי אף דאג להלביש את ילדיו של מקסי עם חולצת המשחק שלו כשעל גביהם מתנוסס השם "איקרדי", והעלה לא פעם תמונות מסוג זו לרשתות החברתיות.

מהלך זה הכעיס מאוד את מראדונה, שבעבר התבטא בחריפות נגד איקרדי בעקבות הנישואים עם נארה. ביוני האחרון אף טען כי השחקן הצעיר מת מבחינתו והלילה (בין שני לשלישי), נפתחה בין השניים חזית נוספת.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
לא נשאר חייב. איקרדי/GettyImages

שחקן העבר נשאל האם איקרדי צריך לקבל זימון לנבחרת ארגנטינה, וענה: "אני לא יודע אם הוא צריך לקבל זימון, אבל בכל מקרה אני לא רוצה לדבר על בוגדים. הגעתי לקחת חלק במשחק השלום (משחק ראווה שאליו זומן דייגו) ולאיקרדי אין שום קשר למושג הזה".

בעקבות זאת, איקרדי לא נשאר חייב, והגיב לדברים: "מראדונה היה שחקן נהדר, אבל אין שום קשר בין הראיון שלו לבין שלום. המילים שלו חסרות כל משמעות. אני לא יכול להביע דעה על מישהו שלא משמש דוגמה עבור אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully