וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד במערך זהיר, צרפת מחכה לפוגבה: "הרבה דברים האטו אותו"

אחד המשחקים המרתקים של מוקדמות המונדיאל ייערך באמסטרדם ארנה (21:45, ספורט 1): פרופר במקום סניידר הפצוע, דני בלינד מאמין שאפשר לנצח, לוריס מרגיע את הרוחות סביב פוגבה

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
היכולת לא מרשימה במיוחד. פוגבה/רויטרס

אחד המשחקים הכי מסקרנים של מוקדמות המונדיאל באירופה, בין הולנד לצרפת במסגרת בית א', ייערך הערב (שני, 21:45, ספורט 1) באמסטרדם ארנה.

שתי הנבחרות פתחו את המוקדמות עם תיקו, הולנד עשתה 1:1 בשבדיה וצרפת סיימה ב-0:0 בבלארוס. ביום שישי החולף, שתיהן כבר נראו הרבה יותר טוב וניצחו 1:4 בביתן, האורנייה את הבלארוסים ואילו סגנית אלופת אירופה הביסה את בולגריה.

עוד בנושא:

הולנד מול צרפת ועוד שמונה משחקים הערב במוקדמות

מאמן נבחרת הולנד, דני בלינד. רויטרס
ימצא את נקודות התורפה של הטריקולור? בלינד/רויטרס

על פי ה"טלחראף", דני בלינד, שמנסה להחזיר את הולנד למסלול אחרי הכישלון במוקדמות היורו, צפוי לפתוח במערך זהיר, של שלושה קשרים ושלושה שחקנים בחלק הקדמי, כאשר דייבי פרופר יחליף את ווסלי סניידר הפצוע ואילו סטפן דה פריי ישחק על חשבונו של ג'פרי ברומה.

בלינד נשמע בטוח ביכולת של נבחרתו לקראת המשחק, למרות ההפסד 3:2 במרץ האחרון מול הטריקולור: "אנחנו יכולים לנצח אותם. ברור שזה יהיה משחק שונה מהמשחק מול בלארוס ואנחנו חייבים להראות יוזמה. אנחנו פוגשים נבחרת עם שחקנים שרגילים לשחק כל שבוע ברמות הגבוהות בעולם והם חזקים ופיזיים מאוד, אבל אנחנו בכושר טוב ויש לצרפת נקודות תורפה שאפשר לחשוף. הם נותנים שטחים וננסה לנצל זאת".

צרפת, שעדיין מנסה להשאיר מאחור את האכזבה האדירה מהיורו, צפויה לעלות עם אנטואן גריזמן וקווין גמיירו בהתקפה ועם דימיטרי פאייה, מוסא סיסוקו ופול פוגבה מאחוריהם. שוער הנבחרת, הוגו לוריס, הגן על השחקן היקר בעולם, פוגבה, ששוב ספג ביקורת אחרי הופעה חלשה מול בולגריה: "יש הרבה שחקנים שהופיעו ביורו ועכשיו קצת קשה להם פיזית, כי ההכנה שלהם לעונה לא הייתה אידיאלית. פול הוא אחד מהם והוא גם צריך להתמודד עם סכום ההעברה הענק ליונייטד. יש הרבה דברים קטנים שהאטו אותו קצת, אבל כולנו יודעים כמה הוא מוכשר ובגלל זה אנחנו דורשים ממנו כל כך הרבה. אם הוא ימשיך לעבוד, יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully