וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות גביע העולם באפריקה: מצרים ניצחה 1:2 את קונגו בחוץ

מוחמד סלאח כבש (41) ובישל לעבדאללה אל סעיד (58) והנבחרת של הקטור קופר השיגה ניצחון חוץ כדי לעלות למקום הראשון בבית בו נמצאת גם גאנה של אברהם גרנט. ניגריה ניצחה 1:2 את זמביה

שחקן נבחרת ניגריה, ג'ון אובי מיקל. רויטרס
ניצחון חשוב. אובי מיקל/רויטרס

מוקדמות המונדיאל באפריקה נמשכו גם הערב (ראשון), כשבמוקד ניצחון החוץ של ניגריה 1:2 על זמביה. מצרים הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 בחוץ מול קונגו. שאר המשחקים: תוניסיה - גינאה, אלג'יריה - קמרון.

זמביה - ניגריה 2:1

אחרי הרעש והצלצולים סביב זימונו של קשר מכבי תל אביב, נוסא איגייבור, שהועדף על פני קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, איגייבור כלל לא קיבל דקות בניצחון החוץ היוקרתי. שחקנה של ארסנל, אלכס איוובי, שערך בכורה במדי הנבחרת, העלה את הנשרים ליתרון בדקה ה-32 לפני שחלוץ מנצ'סטר סיטי, קלצ'י איהנאצ'ו, הוסיף את השני בדקה ה-42. חלוץ היילנדס פארק מהליגה הדרום אפריקאית, קולינס אמבסומה, ניצל טעות קשה של קנת' אומרו כדי לצמק את התוצאה בדקה ה-71. חלוץ הפועל רעננה, רוג'רס קולה, שלא שיחק בנבחרת מאז מרץ 2014, נכנס בדקה ה-81.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוחמד סלאח במדי נבחרת מצרים. AP
כבש ובישל. סלאח/AP

קונגו - מצרים 2:1

הנבחרת של הקטור קופר פתחה את שלב הבתים האחרון והמכריע במוקדמות גביע העולם בצורה מוצלחת. המצרים חזרו מפיגור לניצחון חוץ. פודה דורה העלה את קונגו ליתרון בדקה ה-24, הכוכב הגדול של מצריח מוחמד סלאח איזן בנגיחה יפה בדקה ה-41 ועבדאללה אל סעיד השלים את המהפך בדקה ה-58 לאחר בישול של סלאח. מצרים עלתה אל המקום הראשון בבית שלה, שכולל גם את גאנה של אברהם גרנט שעשתה 0:0 ביתי מול אוגנדה במחזור הראשון.

תוצאות נוספות:

תוניסיה - גינאה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully