וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: ליאו מסי ידרוש מברצלונה סעיף שחרור לניואלס אולד בויס

על פי הדיווח, הפרעוש יסכים לחתום על חוזה חדש בפעם השמינית רק אם יוכנס אליו סעיף שחרור לקבוצת נעוריו בארגנטינה. אלש וידאל ביקש לעזוב, ביירין קנסלו וליכשטיינר מועמדים

one

בווידאו: ברצלונה נכנעת לסלטה ויגו

הדבר שהכי מעסיק את ראשי ברצלונה בתקופה האחרונה הוא נושא הארכת חוזהו של הכוכב ליאונל מסי, שחתם על הארכת חוזה בקבוצה שבע פעמים בעבר. אך נראה שבניגוד לפעמים הקודמות, הפעם לפרעוש דרישה חדשה: סעיף שחרור, לקבוצת נעוריו ניואלס אולד בויס הארגנטינאית. על פי דיווח בספרד, מסי לא יחתום על חוזה חדש עד אשר הקטאלנים יבטיחו לו כי יאפשרו לו לשוב למועדון עם סיום תקופתו בספרד. כידוע, מסי ממשיך לטעון בכל ראיון עמו שזהו חלומו הגדול, לסיים את הקריירה בליגה הארגנטינאית בקבוצת נעוריו.

בנושא אחר, היחסים הטעונים בין לואיס אנריקה לאלש וידאל הובילו את המגן להעביר מסר ברור לראשי ברצלונה לפיו הוא מעוניין לעזוב כבר בחודש ינואר הקרוב. וידאל, שהגיע לברצלונה בקיץ 2015 מסביליה ומיעט לשחק בשל אמברגו ההעברות בעונתו הראשונה, התקשה מפתיחת העונה לתפוס מקום בסגל של המאמן כאשר הוא נכלל רק פעם אחת בהרכב, בהפסד הביתי מול אלאבס ומאז נמחק מהרוטציה של המאמן.

עוד בנושא:

דשאן: "פוגבה צריך ויכול להשתפר", גריזמן: "שמח לבשל לגמיירו"
מאורו איקרדי האריך את חוזהו באינטר עד 2021

אלש וידאל שחקן ברצלונה. GettyImages
מאוכזב ופגוע. וידאל/GettyImages

בעקבות ההופעה הרעה מול העולה החדשה המניות של המגן צנחו אצל לואיס אנריקה, שרתח על הגישה של וידאל כבר בעונה הקודמת. בעקבות הפיחות המשמעותי במעמדו והנסיקה של סרג'י רוברטו בעמדת המגן הימני, וידאל הבהיר כי הוא לא מוכן להישאר בברצלונה. "דיברתי עם מי שצריך לדבר לגבי העתיד שלי, אני רוצה לעזוב", סיפר הבוקר (שבת) לחבריו לסגל, כך על פי כלי התקשורת בקטלוניה. בסביבתו של השחקן תיארו את המצב: "עבור רבים ברצלונה נראית כמו גן עדן, אבל בשביל אלש זה גיהנום. הוא לא הגיע לכאן כדי לשמש צופה מהיציע. גם הניסיונות לפשר בין הצדדים לא הצליחו, אין אפשרות אחרת אלא לעזוב".

סיום דרכו של המגן בשורות האלופה הספרדית הוביל את ראשי ברצלונה לגבש רשימת מועמדים פוטנציאלים להחליפו. בין השמות אפשר למצוא את הקטור ביירין מארסנל, שנחשב לאופציה היקרה ביותר ברשימה. גם ז'ואאו קנסלו ששייך לוולנסיה נמצא חזק בתוכניות של רוברטו פרננדס כאשר מחירו צפוי לעמוד על כ-30 מיליון יורו.

שטפן ליכטשטיינר, שמעמדו נפגע ביובנטוס בעקבות הגעתו של דני אלבס הקיץ, עשוי להעדיף תחרות מול סרג'י רוברטו כבר בינואר. הפרשנים גם סימנו את האופציה הזולה והנוחה ביותר והיא צירופו של דריו סרנה המנוסה, שפרש מנבחרת קרואטיה בקיץ האחרון ונחשב לאחד הסמלים של שחטאר דונייצק.

שחקן רומא קוסטאס מנולאס. GettyImages
המחליף של מתיו. מנולאס/GettyImages

אולם, לא רק עמדת המגן הימני מעניינת את המנהל המקצועי של ברצלונה. קוסטאס מנולאס של רומא נמצא תחת מעקב צמוד. פרננדס הבין בשבועות האחרונים כי מצבת הבלמים דורשת שדרוג נוסף מלבד צירופו של סמואל אומטיטי כאשר היווני נכלל ברשימת המועמדים עוד בקיץ. המטרה של ברצלונה היא לצרף את הבלם בן ה-25 כדי להציב את ז'רמי מתיו המאכזב ברשימת ההעברות.

בינתיים, ג'רארד פיקה כבר חושב על היום שאחרי הפרישה. על פי הדיווחים בברצלונה עולה כי הבלם שוקל ברצינות לרוץ לנשיאות המועדון אחרי שיתלה את הנעליים. חוזהו של הבלם יפוג רק ב-2019, מה שעשוי להיות ההסכם האחרון שלו כשחקן פעיל. פיקה מודע לכך שהוא יצטרך להמתין תקופה מסוימת עד שיוכל להתמודד. הבחירות הקרובות יתקיימו ב-2021 כאשר התכנון של הבלם הוא לנסות ולתפוס את תפקיד נשיא ברצלונה ב-2027.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully