וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו וקליבלנד ב-0:2, הדודג'רס והקאבס עלו ל-0:1

8.10.2016 / 9:40

הבלו ג'ייז שוב חגגו התקפית בחוץ מול טקסס, בדרך ל-3:5 ול-ALCS. גם האינדיאנס קרובים, אחרי 0:6 מוחץ על בוסטון. לוס אנג'לס יצאה מוושינגטון עם 3:4 ואילו שיקגו ניצחה 0:1 את סן פרנסיסקו מהומראן באינינג השמיני

טרוי טולוויצקי חוזה באוטיסטה טורונטו בלו ג'ייז. GettyImages
הקנדים בדרך לשלב הבא. טולוויצקי ובאוטיסטה חוגגים/GettyImages

פלייאוף ה-MLB נמשך הערב (שישי), כאשר טורונטו שוב ניצחה בחוץ 3:5 את טקסס ונמצאת בדרך ל-ALCS. גם קליבלנד כנראה תהיה שם, אחרי שגברה 0:6 על בוסטון ועלתה ל-0:2 בסדרה בעצמה. ב-NLDS, לוס אנג'לס דודג'רס (3:4 בוושינגטון) ושיקגו קאבס (0:1 דרמטי על סן פרנסיסקו) עלו ליתרון 0:1.

seperator

טקסס - טורונטו 5:3 (0:2 לבלו ג'ייז בסדרה)

הציפורים אומנם לא העמיסו עשר ריצות כמו שעשו במשחק הראשון, אבל זה עדיין לא היה כוחות והם הגיעו שוב ושוב ליו דרוויש, בעוד הריינג'רס המתוסכלים לא הפסיקו להשאיר חובטים על הבסיסים, כמעט בכל אינינג, בדרך להפסד שכנראה גומר להם את העונה. טרוי טולוויצקי רשם הומראן של שתי ריצות באינינג השני ואיאן דזמונד צימק עם סינגל ברביעי, אבל באינינג הבא, קווין פילאר, אסקייל קבררה ואדווין אנקרנסיון הטיסו כדורים ליציעים וחיסלו את טקסס. קרלוס גומס ודזמונד רק צימקו באינינג השמיני, אך לא יותר והריינג'רס בזבזו גם את הצ'אנס האחרון. ג'יי איי האפ לא הבריק, אבל ניצח עם חמישה וחמישה. דרוויש הפסיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרלוס סנטנה מנשק את ראשו של מאמן קליבלנד אינדיאנס טרי פרנקונה. AP
קרלוס סנטנה וטרי פרנקונה בדרך ל-ALCS/AP

קליבלנד - בוסטון 0:6 (0:2 לאינדיאנס בסדרה)

האינדיאנס פשוט ברמה מעל הגרביים בסדרה הזו והם בדרך הבטוחה למפגש מול טורונטו על המקום בוורלד סירייס. קורי קלובר כיכב על הגבעה עם שבעה ושבעה, כשהוא מרשה רק שלוש חבטות ושלוש הולכות ומנגד, דייויד פרייס גורש אחרי שלושה אינינגים ושליש בלבד, לאחר עוד התפרקות פלייאוף טיפוסית, שהורידה אותו למאזן 8:0 מזעזע במשחקי פלייאוף בהם פתח לאורך הקריירה. ברנדון גוייר פתח את החגיגה עם סינגל באינינג השני ומיד לאחר מכן, לוני צ'ינסהול חבט להומראן בן שלוש ריצות. באינינג הרביעי הוסיף ג'ייסון קיפניס ריצה עם סינגל ובשישי השלים רג'אי דייויס את הניצחון עם חבטת הקרבה. הסדרה עוברת כעת לפנווי פארק, למה שעשוי להיות המשחק האחרון בקריירה של דייויד אורטיז, שכמו כל הרד סוקס, שוב היה חלש להחריד.

וושינגטון - לוס אנג'לס דודג'רס 4:3 (0:1 לדודג'רס בסדרה)

הסדרה הזו מסתמנת כצמודה והאורחים מעיר המלאכים פתחו אותה עם ניצחון חשוב מול מקס שרצר (שישה וחמישה). קורי סיגר הצעיר חבט להומראן כבר באינינג הראשון ואילו באינינג השלישי, סינגל של צ'ייס אטלי ועוד הומראן בן שתי ריצות מצד ג'סטין טרנר, קבעו 0:4 מהיר. הנשיונאלס לא ויתרו וחזרו עם סינגל של אנתוני רנדון שהכניס שתי ריצות באינינג השלישי וחבטת הקרבה של טריי טרנר ברביעי, אבל הבולפן של הדודג'רס שמר היטב על הניצחון והרשה בארבעת האינינגים האחרונים רק חבטה אחת. חמישה ושבעה לקלייטון קרשאו, שרשם את ה-W. הערב ב-23:00, משחק 2.

שיקגו קאבס - סן פרנסיסקו 0:1 (0:1 לקאבס בסדרה)

עם כל השדים והציפיות על הגב, הקאביז הצליחו לפתוח את הפלייאוף בהצלחה וזה לא היה פשוט. הומראן של חאבייר באאז באינינג השמיני שלח את ריגלי פילד לשמיים, אחרי שג'וני קווטו, שרשם את ההפסד למרות שהיה גדול עם שמונה ועשרה, תיסכל את שיקגו שוב ושוב. ג'ון לסטר ניצח עם שמונה וחמישה והקאביז יצטרכו הרבה יותר מזה אם הם רוצים ללכת רחוק. הערב, ב-20:00, קייל הנדריקס מול ג'ף סמרדג'ה במשחק 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully