וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגן יוחננוב: "אני לא פוחד מאתגרים"

7.10.2016 / 15:54

יו"ר מנהלת הליגה הלאומית הנכנס נשא דברים במהלך אירוע מיוחד לפתיחת הליגה, בו נפרדה המנהלת מהסנטר עמית תמיר והיו"ר היוצא משה קליסקי: "הצעדנו את הליגה דרך קדימה ממש שנות אור"

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
יוחננוב נושא דברים/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

שלושה ימים לפני פתיחת הליגה הלאומית נערך היום (שישי) אירוע מיוחד לרגל פתיחת הליגה וכניסתו לתפקיד של יו"ר מנהלת הליגה החדש עוגן יוחחנוב. במסגרת האירוע נפרדו בליגה הלאומית מיו"ר המנהלת מיום הקמתה לפני ארבע שנים, משה קליסקי, וכן הוענק מגן הוקרה לסנטר נבחרת ישראל עמית תמיר, ששיחק בשנים האחרונות בליגה השנייה ובחר לרדת העונה לליגה השלישית.

"היום הליגה הלאומית בכדורסל פותחת דף חדש וכל קבוצה צריכה לעשות את חשבון הנפש של ראש השנה אל מול עצמה, היא צריכה לעשות הכל כדי להפוך לטובה, מקצועית ואטרקטיבית יותר", אמר יוחננוב במהלך האירוע, "אחד מהאתגרים הגדולים שלנו הוא הגדלת מספר הצופים, אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שזה יקרה, תפקידנו הוא לספק לקבוצות את הכלים הטובים ביותר כדי להצליח. אני מודע שנכנסתי לתפקיד מעניין ומאתגר אבל אני לא פוחד מאתגרים, אני שמח לקחת לקחת חלק בעיצובה של הליגה ומתכוון לעשות כל מה שאפשר כדי שזה יקרה. אין ספק שכדי להצליח בכל המשימות יש צורך בתקציב נוסף, רק זה יכול להביא להגברת התחרותיות, גם לנו יהיו חסויות וניתן מענה לצורך הזה. המתקנים שלנו הם חלון הראווה שלנו, השקעה תקציב נכונה תביא לפיתוח התשתיות וכך בין היתר ניתן יהיה להנגיש את הענף לצעירים".

קליסקי, שכאמור, נפרד מהליגה, הוסיף: "רוב הקהל פה לא זוכר איך הליגה הזו היתה נראית לפני 5 שנים. בזכות יושבי הראש של הקבוצות והקימו את המנהלת הצעדנו את הליגה הזו דרך קדימה ממש שנות אור לעומת מה שהיה כאן. לעוגן יש הרבה עבודה והרבה מה לעשות, אם הליגה תצליח להביא משאבים נוספים ותקציבים נוספים היא תוכל להשתפר ולצעוד קדימה גם ברמת העניין. דרך העבודה לא קלה ואני תמיד אעמוד לרשות הליגה, אני אוהב את הליגה ונקשרתי אליה ואתם תראו אותי מדי שבוע במגרשים כצופה וכאורח ואני מקווה שבעתיד אוכל להשתלב בתפקיד כלשהו על מנת להמשיך בתרומה ובפעילות. בהצלחה לכל הקבוצות ותודה לכל יושבי הראש שעבדו איתי ותודה לאיציק דבש על העבודה המשותפת".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully