וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תארי לך שהיה נגמר תיקו, איזה טירוף היה פה": מיומנו של אוהד נבחרת

8.10.2016 / 7:00

"מה זאת אומרת מאמי, זאת נבחרת ישראל. מוקדמות המונדיאל. איך אפשר שלא לראות? תראי כמה דרמות, תראי איזה הרכב, תקשיבי לשדר משתולל. את קולטת שנאתכו לא בסגל?". פז חסדאי מנסה להסביר

מור שאולי

"מה זאת אומרת למה אני רואה טלוויזיה בחדר השינה? יש משחק של הנבחרת. זה מוקדמות המונדיאל מאמי, משחק חשוב מאוד. מה זאת אומרת איזה מונדיאל? רוסיה 2018. נכון שאין סיכוי לעלות, אבל עדיין מאמי, זה משחק רשמי. חייב לראות. נגד מי? מקדוניה. מא-קא-דו-ניה. לא ממציא, יש מדינה כזאת. יש שם אפילו שחקן מפורoם מאוד. גוראן פאנדב. פאנ-דב. תאמיני לי, אחלה שחקן.

"כן, חייב לראות. לא יכול שלא לראות. סיכוי למונדיאל? האמת שאיבדנו אותו כבר אחרי המשחק הראשון. וואלה צודקת, לא יודע מה הטעם להמשיך, אבל ממשיכים. זה לא שנגמר הסיפור. שמעי, חשוב לסיים כמה שיותר גבוה בבית המוקדם. חשוב מאוד אפילו. יש הבדל בין מקום שלישי למקום רביעי. חשוב בשביל ההגרלה הבאה, ענייני דרגים, בשביל מוקדמות יורו 2020. כן, ליורו 2020 יש סיכוי. לא ראית איזו יופי של נבחרת צעירה יש לנו? 0:4 על יוון מאמי, הצגה של עומרי אלטמן. את לא מעודכנת. יש פה יופי של צעירים, אם רק יידעו לנצל אותם. נטע לביא, דור פרץ, מיכאל אוחנה כישרוני מאוד, יופי של שחקנים. יש פה עתיד.

עוד בנושא:
גולסה עונה למבקרים, ואיך גורש ידע לאן ייבעט הפנדל של מקדוניה?
טהא זומן לקראת ליכטנשטיין, לוי: "רק בתקשורת התלבטו לגבי גורש"
הסיפור המופלא של דודו גורש: סיכום הניצחון של נבחרת ישראל בסקופיה

שחקני ישראל הצעירה חוגגים עם עומרי אלטמן. לירון מולדובן
"מה, לא שמעת?" אלטמן חוגג/לירון מולדובן

"לא, אל תאמיני למה שאומרים, הנבחרת עדיין מעניינת. אולי לא כמו פעם, אבל מעניינת. יש עניינים. יש דרמות. תראי למשל את מספר 13, אייל גולסה. כולם מדברים עליו. כולם משתגעים ממנו. לא מבינים למה הוא בהרכב. זה קטע, תאמיני לי. כולם מדברים רק על זה, על למה הוא פותח. זה סיפור גדול. את יודעת שהוא מועדף על פני נאתכו? ביברס. ביברס נאתכו. זוכרת? ההוא מצסק"א. יא אללה, תאמיני לי, זה דרמה. נאתכו אף פעם לא היה טוב בנבחרת, אז אלישע החליט שלא לזמן אותו, ועכשיו נאתכו מבקר אותו, ועכשיו אלישע שם את גולסה במקומו בהרכב. את קולטת איזה קטע?

"ובכלל, מאוד מעניין ההרכב. שימי לב, הוא פותח עם אלמוג כהן. את קולטת? אלמוג כהן. יש פה סיפור מעניין מאוד. אלמוג כהן משחק בגרמניה. עם המאמן הקודם הוא רב, ועכשיו עם המאמן החדש הוא מסתדר. איזה קטע. הוא התבגר מאוד, תשמעי. זה סיפור מעניין מאוד. עכשיו הוא התבגר, הוא בהרכב עוד פעם, מקבל צ'אנס, אלישע מאמין בו. זה הימור מרתק. מעניין לראות איך זה יעבוד. ועכשיו איינבינדר עולה כמחליף. פשש, איזו החלטה אמיצה, שנויה במחלוקת, דווקא איינבינדר. את יודעת, זה לא שעל הספסל מחכה אינייסטה. חחח, אינייסטה לא על הספסל.

"שימי לב גם לזהבי. סיפור מאוד מעניין. בקבוצות שלו הוא שם מלא גולים, ובנבחרת לא. את מבינה? בנבחרת הוא לא טוב, ובקבוצה כן. זה קטע. כולם בטירוף על זה. תראי, במקום למסור לחמד, הוא ניסה לשים גול בעצמו ופספס. איזה קטע. וואי וואי, וטל בן חיים הזה? תראי איזה גול. לא מהעולם הזה. השדר משתגע. הוא בכושר מצוין. שחקן פרוע, לא צפוי. איזה יופי, סקאוטים מכל העולם באים לראות אותו, את יודעת מה זה? אומרים שהוא אולי יעבור לסין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני נבחרת ישראל אלי דסה, תומר חמד, אייל גולסה. רויטרס
חתיכת סיפור. גולסה/רויטרס

"תשמעי, זה מעניין מאוד. אלישע לוי עושה פה כמה הימורים. הוא הולך עם האמת שלו. ככה הוא הגיע מבית שאן עד למגדלי נאמן, עם האמת שלו. סיפור סינדרלה קלאסי, כל כך מרתק לעקוב אחריו. אל תהיי קטנונית, ברור שיש לזה משמעות. אז מה אם העפלה למונדיאל זה לא ריאלי. את מסתכלת על זה בצורה צרה. אנחנו מסתכלים על התמונה הכוללת. מנסים פה להתוות דרך חדשה. סגנון. חושבים קדימה. לכי תדעי, אולי בקטאר 2022 יהיו 48 נבחרות. הכל ייראה אחרת.

"את טועה מאמי, כולם מדברים רק על זה. בואי תראי בטוויטר, כמה ציוצים. יש פה לפחות 40-30 אנשים שרק על זה הם מדברים, מתווכחים ביניהם כל המשחק, מתבדחים. אגב, את זוכרת שביום ראשון בערב את שוב לבד עם הילדות? אני בעבודה. ישראל נגד ליכטנשטיין. מאמי! בואי, בואי מהר! תראי איזו הצלה של השוער, פנדל בזמן פציעות. איזו סיומת. תארי לך מה זה, אולי היה נגמר תיקו. ואז מה? מזל שניצחנו, איזה הבדל. תארי לך מה היה קורה פה. טירוף".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי על הקווים. רויטרס
ככה הוא מגיע מבית שאן עד מגדלי נאמן. אלישע לוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully