וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה מגולסה: "הוא צריך לקבל יותר קרדיט מארבלדזה"

7.10.2016 / 9:13

שחקני סגנית האלופה לא הופתעו מהיכולת של הקשר במקדוניה: "אולי שוטה ישב מול הטלוויזיה ועכשיו יתחיל לספור אותו". במהלך הפגרה: הצהובים ישחקו מול בית"ר תל אביב רמלה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב לא התפלאו נוכח היכולת הטובה של אייל גולסה במשחק הנבחרת אמש (חמישי) במקדוניה. אף שהקשר לא זוכה לאמון מצד שוטה ארבלדזה, מעידים שחקנים בקבוצה כי היכולת שלו באימונים זהה לזו אשר הציג אמש בסקופיה. "גולסה צריך לקבל יותר קרדיט מהמאמן", אמר הבוקר אחד השחקנים במכבי תל אביב. "כשמאמן בא ונותן לך גב כמו שאלישע נתן לגולסה, אז השחקן יודע להוציא מעצמו עוד שלושים אחוז. מגיע לאייל יותר קרדיט במכבי, אבל יכול להיות שהתכנית היא לבשל אותו לאט לאט כדי שבבוא היום הוא יחליף את נוסא איגייבור בצורה קבועה. בכל מקרה מה שהוא הציג בנבחרת לא הפתיע אף אחד. הוא שחקן מצוין והוא מראה את זה באימונים ובטוח שגם שוטה ישב מול הטלוויזיה וראה ואולי יתחיל לספור אותו יותר".

עוד בנושא:
גולסה: "הרבה אנשים חושבים שהם מבינים בכדורגל. למזלי, התנתקתי"
הקרדיט השתלם: גולסה בישל בניצחון 1:2 של נבחרת ישראל על מקדוניה

שחקני נבחרת ישראל אלי דסה, תומר חמד, אייל גולסה. רויטרס
הוכיח את עצמו. גולסה חוגג/רויטרס

ארבלדזה העביר אתמול אימון ראשון אחרי ההפסד באירלנד לפני שבוע. אחרי חופשה של כמעט שבוע, חזרו מחצית משחקני הסגל להתאמן. היתר יצטרפו בשבוע הבא אחרי שיסיימו את משחקי הנבחרות השונות. ארבלדזה העדיף לא לדבר עם השחקנים אתמול על ההפסד לדאנדוק האירית בליגה האירופית וטען כי יעשה זאת רק אחרי שכל השחקנים ישובו ממשימותיהם הלאומיות. בשל הפגרה הארוכה שתימשך כידוע גם בשבת הבאה עקב שזרוע במגרשים, הוחלט לקיים משחק אימון מול בית"ר תל אביב רמלה המשמשת כסוג של קבוצת בת למכבי תל אביב. המשחק צפוי להיערך לקראת סוף השבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully