וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל עונים לקאפלו: "מנסה לעשות לעצמו שם על הגב של רונאלדו"

המאמן האיטלקי חוטף בעקבות הביקורת שהטיח בכריסטיאנו רונאלדו ("הוא הבעיה האמיתית של ריאל מדריד"): "טרמפיסט, פחדן, לדברים שלו אין שום משמעות". זידאן: "הבעיה שלנו פסיכולוגית"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
"מחפשים פיתרון". זידאן/GettyImages

על רקע ארבע תוצאות התיקו הרצופות של ריאל מדריד והשמועות על בעיות בין זינדין זידאן לכריסטיאנו רונאלדו, התראיין אמש (חמישי) הצרפתי ברדיו, כאשר המראיין היה לא אחר מאשר חברו לשעבר לנבחרת צרפת כריסטוף דוגארי, וסיפק מספר אמירות מעניינות במיוחד, לא לפני שהודה כי "הראיון הזה הוא לא דבר שאני עושה הרבה - אני עושה את זה בשבילך".

"אנחנו נאבקים לפתוח את המשחקים טוב", אמר, "אנחנו מחפשים פיתרון. כרגע קשה לנו וזו בעייה שעלי לתקן. אני חושב שהבעייה היא פסיכולוגית ולא פיסית. דיברתי עם השחקנים על הרוטציה, שהכרחית כדי שכל השחקנים יהיו בכושר משחק. זה נורמלי שרונאלדו יתעצבן כשהוא מוחלף וזה בסדר, הוא רוצה לשחק כל הזמן. הוא רוצה לתת לקבוצה כל מה שיש לו, לדעתי אף אחד לא יכול לשחק 60 משחקים".

עוד בנושא

טלטלה ברומא: המנהל המקצועי וולטר סבאטיני התפטר מתפקידו
גם הנתונים מוכיחים: שיטת הלחץ של פוצ'טינו וטוטנהאם עובדת

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"הוא רוצה לשחק כל הזמן". רונאלדו/רויטרס

על בנזמה: "הוא קצת מודאג בגלל כמה עניינים פיסיים, אבל הוא בסדר כרגע. חבל שהוא נפצע במשחק האחרון. הוא שיחק 25 דקות עם כאבים, וזה קשה ברמות הללו. יש לו עשרה ימים לחזור לכשירות מלאה. יש לו מוטיבציה להיות הטוב ביותר, פעמים רבות הוא נשאר אחרי האימון כדי להמשיך להתאמן. הוא רוצה לחזור לנבחרת צרפת וכמובן שהוא מספיק טוב בשביל זה".

על בנו אנזו: "לא נמהר איתו. הוא ממוקד במה שצריך כרגע, ריאל מדריד ב'. צריך לעבור את הרמה של הליגה השנייה אבל אי אפשר להשתפר שם. בשנה הבאה ניקח החלטה לגבי עתידו".

על שיטת העבודה שלו: "אנחנו מצלמים את כל האימונים ואני בודק אם המטרות שלנו הושגו או לא. בשבועות הראשונים כמאמן הגעתי כל יום בשמונה בבוקר ועזבתי ב-11 בלילה. למדתי דברים טובים מאנצ'לוטי ומוריניו, וגם דברים רעים".

על פוגבה: "יכולנו להחתים אותו. זה כמעט קרה, היו שיחות בין הצדדים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. AP
הביקורת תעלה לו ביוקר? קאפלו/AP

בפורטוגל עונים לפאביו קאפלו, שביקר פעם נוספת את כריסטיאנו רונאלדו ואמר בראיון לכלי תקשורת ספרדיים כי "הבעיה של ריאל מדריד העונה היא כריסטיאנו רונאלדו. הוא רחוק מלהיות בכושר". בתקשורת כינו את קאפלו "טרמפיסט", ו"פחדן" ומאמן הסלסאו פרננדו סנטוס הוסיף: "יש לי כבוד לקאפלו, אבל למען האמת לאמירות האלה אין כמעט משמעות. אם זידאן היה אומר את זה - זה כבר משהו אחר. כריסטיאנו השחקן הטוב בעולם, הוא תמיד רוצה לשחק, הוא תמיד תחרותי, גם כשהוא לא כשיר במאה אחוז. בכל מקרה לומר שהוא הבעיה זה הזוי".

(עדכון ראשון: 8:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully