וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' גביע העולם: צרפת-בולגריה 1:4, בלגיה-בוסניה 0:4

גמיירו (23 ו-59), פאייה (26) וגריזמן (38) ביצעו מהפך אחרי שער מוקדם של אלכסנדרוב (7). הבלגים דרסו את הבוסנים האומללים. רביעייה לרונאלדו ב-0:6 של פורטוגל מול אנדורה, 2:3 חשוב לשוויץ בהונגריה. הולנד הביסה 1:4 את בלארוס

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל חוגג שער. AP
רביעייה. רונאלדו/AP

המחזור השני של מוקדמות גביע העולם 2018 בבתים א', ב' ו-ח' נערך הערב (שישי). צרפת חזרה מפיגור ל-1:4 נינוח מול בולגריה, הולנד הביסה באותה התוצאה ממש את בלארוס. כריסטיאנו רונאלדו חזר למדים הלאומיים לראשונה מאז גמר היורו וכבש רביעייה ב-0:6 של פורטוגל מול אנדורה האומללה. שוויץ רשמה ניצחון חוץ חשוב מאוד עם 2:3 בהונגריה. בלגיה הביסה ללא תנאי 0:4 את בוסניה המאכזבת.

צרפת - בולגריה 1:4

הלה בלו חזרו לשחק מול הקהל המקומי לראשונה מאז ההפסד הכואב בגמר היורו. הם פתחו רע ונקלעו לפיגור אחרי שבע דקות, אבל הצליחו להתעשת בדרך לניצחון גדול מול בולגריה. קווין גמיירו, שהועדף בחוד על פני קארים בנזמה שעדיין לא חזר לנבחרת ואוליבייה ז'ירו שבקושי משחק בארסנל העונה, סיפק את הסחורה עם צמד. אנטואן גריזמן, שקיבל לפני המשחק את הגביע על הזכייה בתואר השחקן המצטיין ביורו, הוסיף אחד ודימיטרי פאייה הרשית גם הוא.

דקה 7: גול! גאורגי מילאנוב עשה לסאניה את המוות בימין, חדר לרחבה ומגן מנצ'סטר סיטי תפס אותו בחולצה. פנדל לבולגריה. מיחאיל אלכסנדרוב בעט את הפנדל לקורה ופנימה, 0:1 מפתיע לבולגריה.

דקה 23: גול! בקארי סאניה הגביה יפה מימין, קווין גמיירו הגיע לפינה הקרובה ו"חתך" את הכדור חזק לפינה הרחוקה, 1:1.

דקה 26: גול! צרפת השלימה מהפך. דימיטרי פאייה קיבל כדור משמאל, ניסה להגביה לרחבה, אבל לשמחתו זה עבר את כל ההגנה והלך פנימה, 1:2 לצרפת.

דקה 38: גול! אנטואן גריזמן קיבל מסירה היישר מרגליו של שחקן בולגרי, התקדם ובעט נהדר לפינה מ-18 מטר, 1:3 לצרפת.

דקה 59: גול! קורזאווה הכניס קטנה לרוחב לגריזמן, שהמשיך עם כדור רוחב מושלם לגמיירו, שהמשיך פנימה, 1:4 קל לצרפת.

הולנד - בלארוס 1:4

ברכות לנבחרת האורנג'. אחרי חמישה הפסדי בית ברציפות, הצליחה סוף סוף הולנד לרשום ניצחון וגם עשתה את זה עם הרבה מאוד סטייל. הנבחרת של דני בלינד הביסה 1:4 את בלארוס ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לארבע בדרך למקום הראשון בבית א' בזכות יחס שערים דומה לזה של צרפת, אבל שער זכות אחד יותר. קווינסי פרומס כבש צמד (15 ו-31), דייבי קלאסן (56) ו-וינסנט יאנסן עם שער גדול (64) השלימו את החגיגה הכתומה.

דקה 15: גול! קווינסי פרומס הגנה אומללה של הבלארוסים, שלא הצליחה להרחיק כדור פשוט, ובעט יפה פנימה את ה-0:1 ההולנדי.

דקה 31: גול! פרומס בעט יפה מהאוויר, אבל זה לא היה חזק מספיק. למזלו זה פגע באחד משחקני ההגנה, שינה מעט את הכיוון וחדר פנימה, 0:2 להולנד.

דקה 47: גול! בלארוס מצליחה לכבוש שער שהיה הייתה ראויה לו. קורנילנקו העביר כדור רוחב משמאל, אלכסיי ריוס דחק מקרוב פנימה וזה 1:2.

דקה 56: גול! וינסנט יאנסן חילץ כדור אחרי טעות גדולה בהגנה ובעט טוב, השוער גורבנוב הדף, אבל זה חזר אל דייבי קלאסן, שדחק מול שער ריק פנימה, 1:3.

דקה 64: גול! וינסנט יאנסן ניצל טעות בהגנה, חטף ובעט כדור אדיר לחיבורים, 1:4 להולנד שנמצאת בדרך הבטוחה לניצחון.

לוקסמבורג - שבדיה 1:0

הסקנדינבים החמיצו בלי סוף מול הנבחרת החלשה בבית, אבל בסופו של דבר מיקאל לוסטיג כבש את השער שעשה את ההבדל (58) וסידר לשבדים שלוש נקודות חוץ.

דקה 58: מרכוס ברג הוריד ופרגן בצורה נהדרת למיקאל לוסטיג, שהמשיך פנימה, 0:1 לשבדיה אחרי לחץ כבד של האורחת.

דקה 82: כרטיס אדום! קווין מלז'ה ביצע עבירה וספג צהוב שני ואדום. לוקסמבורג ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווינסי פרומס שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
פרומס חוגג/רויטרס

הונגריה - שוויץ 3:2

ניצחון חוץ חשוב ויקר מאוד עבור הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ'. השוויצרים, שניצחו במחזור הראשון 0:2 את פורטוגל נטולת כריסטיאנו רונאלדו, שמרו על מאזן מושלם אחרי משחק חוץ לא פשוט, בו הובילו פעמיים וראו את אדם סולואי מחזיר את המארחת פעמיים לעניינים. השוויצרים עם שש נקודות בראשות הבית בזכות שער של האריס ספרוביץ' (51), שער ענק של ריקרדו רודריגס (68) ואחד נוסף של ולנטין שטוקר (89). סולואי איזן פעמיים (54 ו-72).

דקה 51: גול! ג'רדאן שאקירי שלח כדור ארוך, אחד משחקני ההגנה של הונגריה כשל, זה הגיע להאריס ספרוביץ', שהכניע בקלות את השוער ההונגרי וקבע 0:1 לשוויץ.

דקה 54: גול! דז'ודז'אק ניסה למסור לאדם סולואי, זה פגע באחרון, המשיך לקורה וחזר אל סולואי שדחק מול שער ריק פנימה, 1:1.

דקה 68: גול! איזה שער ענק. בהראמי הקפיץ כדור לריקרדו רודריגס, שבעט מהאוויר ומזווית קשה לפינה הרחוקה, 1:2 לשוויץ ושער שהוא תאווה לעיניים.

דקה 72: גול! זולטאן שטיבר הצליח להגיע לכדור עומק חזק ויישר למרכז, סולואי השלים צמד עם דחיקה מקרוב, 2:2.

דקה 89: גול! דז'מאילי הוריד יפה עם נגיחה לוולנטין שטוקר, שהמשיך פנימה אחרי שבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה ושינתה כיוון. איזה שער קריטי לשוויצרים.

פורטוגל - אנדורה 0:6

כריסטיאנו רונאלדו, שלא שיחק במשחק הראשון של המוקדמות מול שוויץ בגלל פציעה, חזר למדים הלאומיים לראשונה מאז אותו גמר יורו בו נפצע מול צרפת. איך הוא חזר? עם רביעייה (כולל צמד אחרי 3:22 דקות), שהובילה את אלופת אירופה לניצחון קל במיוחד מול תשעה שחקנים אומללים במיוחד של אנדורה. הפורטוגלים עם נקודות ראשונות בקמפיין ורונאלדו כבר עם 65 שערים במדים הלאומיים.

דקה 2: גול! השוער האנדורי הדף כדור שהגיע עד לכריסטיאנו רונאלדו וכוכב ריאל מדריד בעט מהאוויר עם רגל שמאל נהדר פנימה, 0:1 לפורטוגל. זה יכול להיות ערב גדול לרונאלדו. זה השער המוקדם ביותר של נבחרת פורטוגל אי פעם, שנכבש אחרי דקה ו-12 שניות בלבד.

דקה 4: גול! קווארסמה הגביה משמאל היישר לראשו של רונאלדו, שנגח בקלות פנימה, 0:2 לפורטוגל. צמד לכוכב ריאל מדריד ב-3:22 דקות.

דקה 44: גול! ברנרדו סילבה הכניס כדור עומק לז'ואאו קאנסלו, שמזווית קשה מאוד בעט לשער והצליח לכבוש אחרי טעות קשה של השוער, שלא סגר את הפינה, 0:3 לפורטוגל.

דקה 47: גול! אנדרה גומש העביר כדור רוחב מימין, רונאלדו בעט בנגיעה אחת פנימה וקבע 0:4 ושלושער אישי.

דקה 62: כרטיס אדום! ג'ורדי רוביו ביצע עבירה, ספג צהוב שני והלך למקלחת מוקדמת.

דקה 68: גול! קווארסמה הגביה מימין, ז'וזה פונטה הוריד יפה ומי היה שם כדי להשלים? ניחשתם נכון, כריסטיאנו רונאלדו, 0:5 ורביעייה לכוכב ריאל.

דקה 71: כרטיס אדום! מארק רבס ביצע עבירה קשה על רונאלדו וספג אדום ישיר. אנדורה כבר בתשעה שחקנים.

דקה 86: גול! קווארסמה בעט כדור חופשי יפה עם הפאלש, השוער הדף לא מספיק טוב וזה חזר לאנדרה סילבה, שבעט פנימה את ה-0:6.

לטביה - איי פארו 2:0

הנבחרת מהמדינה שנמצאת בין נורבגיה לאיסלנד מראה קמפיין שני ברציפות שהיא כבר לא הפראיירית של כל נבחרות אירופה. איי פארו ניצחה 0:2 בלטביה, שיפרה את מאזן הנקודות שלה לארבע והיא במקום השני בבית, מעל אלופת אירופה פורטוגל.

דקה 19: גול! רנה יונסן בעט חזק מ-18 מטר, רגנאר נטסטאד המשיך לא מספיק טוב, אבל השוער הלטבי אנדריס ואנינס לא הצליח להשתלט על זה ואיי פארו עולה ל-0:1 מפתיע.

דקה 70: גול! יואן סימון אדמונדסון מאודנסה הדנית הקפיץ מעל השוער וקבע 0:2 לאיי פארו.

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. AP
ניצחון חוץ חשוב מאוד לשוויצרים/AP

בלגיה - בוסניה 0:4

במוקדמות יורו 2016, זה נגמר עם 1:1 בבוסניה ו-1:3 לבלגים אצלם בבית. הפעם זה נראה הרבה יותר חד צדדי והנבחרת של רוברטו מרטינס פשוט מחצה את הבוסנים האומללים כדי לשמור על מאזן מושלם גם אחרי שני מחזורים וכשהיא עם יחס שערים של 0:7. שער עצמי של אמיר ספאחיץ' ושערים של אדן הזאר, טובי אלדרווירלד ורומלו לוקאקו סידרו לשדים האדומים ניצחון ענק. הבוסנים נותרו עם שלוש נקודות.

דקה 26: גול! אמיר ספאחיץ' הוותיק ניסה להרחיק כדור ולרוע מזלו בעט את זה לשערו הוא, 0:1 בלגיה.

דקה 29: גול! דריס מרטנס חטף כדור אחרי טעות בהגנה והכניס עומק לאדן הזאר, שעבר את אסמיר בגוביץ' ובעט פנימה מזווית קשה, 0:2 מהיר לבלגיה.

דקה 60: גול! איזה שער גדול. דריס מרטנס הגביה קרן משמאל, טובי אלדרווירלד הגיע ראשון לפינה הקרובה ובעט עם העקב יפה מאוד לפינה הקרובה, 0:3 לבלגיה.

דקה 79: גול! רומלו לוקאקו, שרשם במשחק הזה את אחת ההחמצות הגדולות בקריירה שלו, הסתובב על שני שומרים ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ועלה מעל השוער פנימה, 0:4.

אסטוניה - גיברלטר 0:4

המארחת פתחה את הקמפיין עם 5:0 כואב בחוץ מול בוסניה, אבל הצליחה להתאושש כשלמזלה היא פגשה את נמושת הבית ואולי אירופה כולה. שלוש נקודות ראשונות לאסטוניה וסביר להניח שגם לא האחרונות כיוון שהיא עוד צריכה לשחק מול גיברלטר בחוץ.

דקה 47: גול! מתיאס קאיט סיים מהלך קבוצתי נהדר בצורה מוצלחת וקבע 0:1.

דקה 53: גול! קונסטנטין ואסילייב קיבל כדור עומק, עבר בקלות את השומר שלו והקפיץ נהדר מעל השוער, 0:2.

דקה 70: גול! קאיט הצליח להקדים את השומר שלו ודחק פנימה, 0:3 לאסטונים.

דקה 88: גול! מוסניקוב קיבל כדור עומק, עבר שני שומרים ובעט פנימה, 0:4 לאסטוניה.

יוון - קפריסין 0:2

היוונים ממשיכים להתאושש מקמפיין מוקדמות יורו 2016 מזעזע ושמרו על מאזן מושלם אחרי ניצחון ביתי מול הנבחרת מהאי הסמוך. מיטרוגלו ומנטאלוס כבשו את השערים ליוון, קפריסין עדיין ללא נקודות.

דקה 12: גול! פורטוניס העביר כדור רוחב יפה משמאל למרכז, מיטרוגלו בעט בנגיעה נהדר פנימה, 0:1 ליוון.

דקה 42: גול! פטרוס מנטאלוס ניצל טעות קשה מאוד של השוער הקפריסאי, שהוציא כדור לא טוב עם היד. מנטאלוס הקפיץ מעליו פנימה את ה-0:2.

אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
אדן הזאר חוגג את השער השני של בלגיה/רויטרס
רומלו לוקאקו נבחרת בלגיה מול בוסניה. AP
רומלו לוקאקו הפנטסטי/AP
קווין גמיירו שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
גמיירו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully