וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "הבעיה של ריאל מדריד היא כריסטיאנו רונאלדו"

אחרי שריאל מדריד לא ניצחה מאז שרונאלדו חזר מהפציעה שלו, המאמן האיטלקי טען ש-CR7 מגביל את הבלאנקוס כי "הוא לא כשיר פיסית" וגם חשף: "עזבתי את נבחרת אנגליה בגלל ג'ון טרי"

one

אחרי שהשיגה 16 ניצחונות ליגה רצופים והשוותה את שיאה של ברצלונה, ריאל מדריד של זידאן נעצרה לחלוטין עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, כולל ה-2:2 מול דורטמונד באלופות וכולל 1:1 מביך במיוחד בביתה מול אייבר במחזור החולף בליגה. מה שמעניין זה שרצף תוצאות התיקו החל במשחק הבית מול ויאריאל, קצת אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עשה את הקאמבק שלו וחזר להרכבה של אלופת אירופה אחרי הפציעה שחווה בגמר היורו האחרון במדי נבחרת פורטוגל מול צרפת.

לוקאש פישצ'ק שחקן דורטמונד מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
משהו לא דופק. רונאלדו מול דורטמונד/רויטרס

והיום (חמישי) פאביו קאפלו, האיטלקי הוותיק שאימן את הבלאנקוס בעבר, התייחס לכושר הרעוע של ריאל ואמר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: "הבעיה של ריאל מדריד היא כריסטיאנו רונאלדו משום שהוא לא כשיר מבחינה פיזית והוא השחקן הטוב ביותר שלהם".

קאפלו חשף גם פרטים מעניינים על תקופתו כמאמן נבחרת אנגליה ואמר ש"הוא עזב את הנבחרת בגלל בעיות עם ג'ון טרי". קאפלו גם הודה כי "הוא קיבל הצעה לאמן את נבחרת איטליה אך הוא סירב בנימוס".

לריאל מדריד מצפים כעת שני משחקים קלים יחסית מול ריאל בטיס בליגה ומול לגיה ורשה בליגת האלופות. רונאלדו, שרשם בינתיים שער אחד ובישול בארבעה משחקים, ינסה להשתיק את המבקרים ולהוציא את הבלאנקוס מהתקופה הרעה אליה היא נקלעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully