וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש כבד בקרואטיה: חוליגנים מתכננים הפרות סדר במשחק נגד קוסובו

עבודת מודיעין של המשטרה ומחלקת הביטחון של ההתאחדות גילתה שחברים בארגון "טורצידה ספליט" מתכננים להתפרע במשחק שיתקיים באלבניה. לאוהדים הקרואטים גיליון הרשעות ארוך

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ארגון "טורצידה ספליט" בפעולה

כלי תקשורת בבלקן מדווחים שחברים בארגון האוהדים של היידוק ספליט, טורצידה, מתכננים להפר את הסדר במשחק מוקדמות המונדיאל בין קוסובו לקרואטיה. המשחק יתקיים הערב (חמישי, 21:45) בעיר שקודרה שבאלבניה, שם קוסובו מארחת את משחקי הבית שלה.

על פי הדיווחים, מדובר במידע מודיעיני חם וכוחות הביטחון מתכוננים להפרות סדר רציניות. ראש מערך הביטחון של ההתאחדות הקרואטית, מירוסלב מרקוביץ', אמר: "אלו לא שמועות ולא ספקולציות, אלא מידע שאספנו על הפעולות שאוהדים עשו ועושים לקראת המשחק".

אוהדים מארגון טורצידה היו אלו שהשליכו כמות גדולה של אבוקות וחזיזים במשחק בין קרואטיה לצ'כיה ביורו האחרון (2:2). אז המשחק הופסק לכמה דקות, אבל לא פוצץ. יש להזכיר גם את צלב הקרס ששורטט באצטדיון בספליט ערב המשחק נגד איטליה במוקדמות יורו 2016, פעולה שעלתה לקרואטים בהפחתת נקודה.

בקרואטיה יודעים שהתפרעות נוספת תביא לענישה קשה ומאוד מודאגים. "יש לנו מידע על הפעולות המתוכננות, אבל לא נחשוף אותו לציבור", הוסיף מרקוביץ', "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה ואם כל אחד יעשה את העבודה שלו, לא יהיו בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully