וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: חמישייה לברזיל, תיקו לארגנטינה, השפלה לצ'ילה

ניימאר וז'סוס הוליכו את הסלסאו ל-0:5 על בוליביה, ללא מסי, האלביסלסטה הסתפקו ב-2:2 בפרו, אלופת דרום אמריקה חטפה 3:0 באקוודור, צמד לקבאני ב-0:3 של אורוגוואי, ניצחון לקולומביה

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. רויטרס
ניצחון קליל. שחקני נבחרת ברזיל/רויטרס

המאבק על הכרטיסים בדרום אמריקה לקראת מונדיאל 2018 נמשך הלילה כאשר נבחרת ארגנטינה, ללא ליאונל מסי, הסתפקה ב-2:2 בפרו. ברזיל המשתקמת של טיטה הביסה 0:5 את בוליביה, המוליכה אורגוואי הביסה 0:3 את ונצואלה, בעוד שאלופת דרום אמריקה צ'ילה הושפלה עם 3:0 באקוודור. קולוביה ניצחה 0:1 בפרגוואי.

כריסטיאן ראמירס שחקן אקוודור. AP
חגג על צ'ילה. כריסטיאן ראמירס/AP

אקוודור - צ'ילה 0:3

רק לפני קצת יותר משלושה חודשים צ'ילה חגגה שנייה ברציפות בקופה אמריקה, והלילה הנבחרת של וידאל ואלכסיס התבזתה עם הפסד רביעי בבית המוקדמות והיא רחוקה כבר חמש נקודות מהמקום שמקנה העפלה למונדיאל. כבר אחרי 19 דקות אנר ולנסיה בישל לאנטוניו ולנסיה שחקנה של מנצ'סטר יונייטד שבעט מקצה הרחבה לפינה הרחוקה של בראבו. ההצגה המקומית נמשכה עם שער של כריסטיאן ראמירס כעבור ארבע דקות ודקה אחרי ההפסקה פליפה קייסדו כבש את השלישי והעניק למקומיים ניצחון יקר מאוד שהעלה אותם עד המקום השלישי בבית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארתורו וידאל שחקן נבחרת צ'ילה (שמאל) עם אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
איזו השפלה. אלכסיס עם וידאל/רויטרס

אורוגוואי - ונצואלה 0:3

מוליכת הבית קיבלה את אדינסון קבאני בכושר הבקעה מרשים לקראת מפגש הקצוות של הבית. חלוץ פריס סן ז'רמן הרשית כבר שמונה פעמים בליגה הצרפתית, והלילה הוא הוסיף עוד צמד לאוסף בניצחון הקליל על נמושת הבית. ונצואלה החזיקה מעמד 29 דקות עד שלואיס סוארס מצא את ניקולאס לודיירו שכבש את הראשון למקומיים. דקה לאחר ההפסד קבאני קבע 0:2 בבעיטה מהאוויר לפינה הרחוקה ובדקה ה-79 השלים צמד עם בעיטה נוספת מתוך הרחבה. אורוגוואי ממשיכה להוביל את הבית עם נקודה יותר מברזיל שניצחה גם היא, ונצואלה עדיין מחפשת ניצחון בכורה והיא מזמן מחוץ לתמונת הסיכויים.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
ספק מרפק כואב. ניימאר/רויטרס

פרגוואי - קולומביה 1:0

אחרי דרישה חד משמעית מצידה של ריאל מדריד, חוסה פקרמן לא שיתף את חאמס רודריגס הכוכב שלו, אבל גם בלעדיו קולומביה השיגה ניצחון דחוק ודרמטי שהעלה אותה למקום הרביעי בבית על חשבון ארגנטינה. פרגוואי יזמה לעיני הקהל הבית שלי, אך עמוק בתוספת הזמן אדווין קארדונה קיבל כדור מבאקה, הקפיץ בקור רוח מעל בארטו וסידר לנבחרתו שלוש נקודות יקרות מפז.

רמירו פונס מורי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
השער שלו לא הספיק לניצחון. רמירו פונס מורי/רויטרס

ברזיל - בוליביה 0:5

ברזיל פתחה את קמפיין המוקדמות בצליעה, אבל השיגה הלילה ניצחון שלישי ברציפות שביסס אותה חזק במקום השני בבית עם נקודה פחות מאורוגוואי המוליכה. כבר אחרי 11 דקות גבריאל ז'סוס מצא את ניימאר שמול שער חשוף כבש את הראשון. פיליפה קוטיניו כבש את השני בדקה ה-26 ופיליפה השני, לואיז מאתלטיקו קבע 0:3 שש דקות לפני ההפסקה ודקה לפני המחצית ניימאר החזיר בישול לז'סוס שקבע 0:4 מוחץ. אקורד הסיום היה שייך לרוברטו פירמינו שנהנה מבישול של קוטיניו חברו לליברפול וקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-75. אגב, ניימאר ספק מרפק במצחו והוחלף בדקה ה-69 כשהוא שותת דם. בברצלונה עוקבים בדאגה.

גונסאלו היגואין שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
חזר לכבוש גם בנבחרת. היגואין/AP

פרו - ארגנטינה 2:2

ללא מסי הפצוע ועם היגואין במקומו בהרכב, נבחרת ארגנטינה הייתה קרובה לניצחון בפרו, אבל סיימה בתיקו שני רצוף והיא עדיין רחוקה מלהבטיח את העפלתה למונדיאל ברוסיה. המשחק החל מצוין מבחינת האורחים כאשר ראמירו פונס מורי מצא את עצמו פנוי ברחבה והפציץ פנימה. אולם, בדקה ה-58 פאולו גררו כוכב המארחים השווה עם שער נהדר אחרי שברח לפונס מורי, עצר על החזה ותחת הלחץ בעט לרשת. פרו לחצה וכמעט השלימה מהפך, אבל גונסאלו היגואין המושמץ קיבל כדור מסאבלטה והקפיץ בקור רוח מעל רומרו בדקה ה-77. אבל לפרו לא הגיע להפסיד ובדקה ה-84 כריסטיאן קוואבה השווה בפנדל אחרי הכשלה של מסצ'ראנו ברחבה. ארגנטינה איבדה את המקום הרביעי לקולומביה ונכון לעכשיו היא ממוקמת רק במקום החמישי שמוליך לפלייאוף, פרו נותרה במקום השמיני עם 8 נקודות בלבד אחרי 9 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully