וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "דחפתי את השחקנים עם אימון קשוח והם הגיעו עייפים"

5.10.2016 / 22:48

מאמן הפועל ירושלים הסביר את החולשה ההגנתית במחצית הראשונה בגביע: "חשוב שיידעו לשחק גם במצב הזה" הקלע המוביל רפי מנקו: "שמח שהלך לי טוב". ברק פלג על ניצחון רעננה: "זה קורה פעם בכמה זמן"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. אדריאן הרבשטיין
"נמשיך להשתפר". פיאניג'אני/אדריאן הרבשטיין

שלושה משחקים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה בכדורסל. הפועל ירושלים לא התקשתה מול הפועל מגדל העמק מהלאומית, מכבי רעננה רשמה סנסציה עם ניצחון על מכבי קרית גת והפועל באר שבע גברה על הפועל כפר סבא.

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני: "אני מרוצה מהמשחק. החלפנו תוך כדי את ההגנה, לעיתים היינו רכים. בכנות, דחפתי את השחקנים עם אימון קשוח אתמול והם הגיעו עייפים, אבל חשוב שיידעו לשחק גם במצב הזה. זה טוב בשביל הקבוצה. אנחנו קבוצה חדשה וזה נורמלי להשתפר עם הזמן, נמשיך להשתפר. מנטלית אנחנו מוכנים לפתיחת העונה, אנחנו עובדים נכון. מבחינת השיטה אנחנו כמובן עוד לא מושלמים, כמו הרבה קבוצות אחרות, אבל זה הזמן לעבוד על זה".

עוד בנושא

הפועל ירושלים ומכבי רעננה בשמינית גמר גביע המדינה בכדורסל

מאמן מכבי רעננה ברק פלג. ברני ארדוב
"דורש מחוייבות מקסימלית". פלג/ברני ארדוב

רפי מנקו, שסיים כקלע המוביל של סגנית האלופה עם 14 נקודות: "אני חושב שבמחצית השנייה שיחקנו יותר אגרסיבי בהגנה, בחצי הראשון היינו קצת רכים וראו את זה בתוצאה. ניסיתי לשחק כמה שיותר אגרסיבי, זה מה שהמאמן רוצה ממני. אני שמח שהלך לי טוב ושהצלחנו לעבור את המשוכה הזו. אני נותן הכל באימונים, אני מקבל את כל ההחלטות של המאמן ומנסה לנצל את הדקות שאני מקבל. זו רק תחילת הדרך, יש מאמן חדש והוא רואה את כל הכלים שיש לו, הקבוצה מאוד מוכשרת ועמוקה ואני מנסה לתת מה שאני יכול".

מאמן הפועל מגדל העמק דודו אלהרר: "אני מאוד גאה בחבר'ה. גם כשהמשחק ברח הם נלחמו, היה לנו ברור שיהיה קשה לשחק את המשחק שלנו. יכולנו לעשות יותר אבל כל אחד השאיר את המאה אחוז שלו, אני לא יכול לבוא בטענות. דברים שאנחנו עובדים עליהם קרו, וזו סיבה טובה לחייך".

"נלחמנו", אמר מאמן מכבי רעננה ברק פלג. "אני דורש מכולם מחויבות מקסימלית. יחסי הכוחות ברורים, זה קורה פעם בכמה זמן. מכבי קרית גת עדיין קבוצה טובה מאיתנו, וכנראה שהלחץ עשה את שלו. מפגש עם הנשיא? לא חולמים על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully