וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "רונאלדו לא קיבל טוב את דבריי, אבל אני עדיין חושב אותו דבר"

אחרי שטען ש-CR7 הוא "השחקן הטוב בעולם רק בעיני אוהדי ריאל מדריד" והצליח לעצבן את הפורטוגלי, קשר ברצלונה שוב התייחס לוויכוח וגם פרגן: "רונאלדו הוא המועמד הומביל לזכות בכדור הזהב"

one

מלחמת הטראש טוק בין צ'אבי לכריסטיאנו רונאלדו רושמת פרק נוסף והפעם, כוכב ברצלונה לשעבר ענה לפורטוגלי שעקץ אותו בתגובה לראיון שלו מהחודש שעבר. כזכור, צ'אבי התערב בוויכוח על זהות השחקן הטוב בעולם ואמר ש"רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו נחשב לטוב יותר ממסי". CR7 לא נשאר חייב ועקץ כשאמר: "מה אכפת לי ממנו? הוא משחק בקטאר".

והיום (שלישי) הקשר האגדי הגיב שוב לכוכב ריאל כשאמר: "ראיתי שרונאלדו לא לקח יפה את הדברים שלי, אבל אני עדיין חושב אותו דבר. זה נכון מה שהוא אמר שלא זכיתי בכדור הזהב והוא זכה שלוש פעמים, אבל דעתי לא השתנתה".

עוד בנושא:

כמו טוקבקיסטים בני 12: על הקרב התקשורתי בין רונאלדו לצ'אבי

כריסטיאנו רונאלדו מול צ'אבי. Emilio Morenatti, AP
הטראש טוק נמשך. צ'אבי ורונאלדו/AP, Emilio Morenatti

אולם, למרות דבריו של צ'אבי, הוא דווקא חושב שרונאלדו הוא הפייבוריט הגדול לזכות שוב בכדור הזהב: "לכריסטיאנו יש את המספרים כדי לזכות בכדור הזהב. הוא זכה בליגת האלופות וביורו. אבל אני גם חושב שזה יהיה מאבק מאוד צמוד, בגלל שמסי היה שם כמובן".

צ'אבי סיים בקיץ הקודם תקופה מופלאה של 18 שנים במדי ברצלונה, ועבר לשחק באל סעאד הקטארית. רונאלדו פתח את העונה הנוכחית באיחור בשל הפציעה שספג בגמר היורו, אך נכנס לעניינים בתקופה האחרונה ואחרי שזכה באוגוסט בתואר שחקן השנה של אופ"א באירופה, הוא מועמד מוביל לזכות בפעם הרביעית בתואר הנחשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully