וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: מגדל העמק מארחת את הפועל ירושלים, סטודמאייר ייעדר

4.10.2016 / 16:45

הקבוצה הקטנה מהצפון תארח את מחזיקת גביע ווינר, נטולת אמארה סטודמאייר, מחוץ לביתה (21:00, ספורט 5). קרית גת תצא למשחק חוץ ברעננה ואילו הפועל באר שבע תארח את כפר סבא

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יקבל מנוחה. סטודמאייר/אדריאן הרבשטיין

סיבוב א' של גביע המדינה בכדורסל ייצא מחר (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים, כשישה נוספים ייערכו ביום חמישי ומשחק נוסף בשבוע הבא ביום חמישי. במוקד משחקי רביעי יעמוד המשחק בין הפועל ירושלים, מחזיקת גביע ווינר הטרייה, ללא אמארה סטודמאייר שינוח, להפועל מגדל העמק באולם בקרית אתא. מכבי רעננה תרצה להפוך לסינדרלה כשתפגוש את מכבי קרית גת, שכבר התקשתה בהכנה נגד קבוצות מהליגה הלאומית ובקרב על טהרת הליגה השנייה תארח הפועל באר שבע את הפועל כפר סבא.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מול מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מסתער על תואר נוסף. ליאור אליהו מול מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

הפועל מגדל העמק - הפועל ירושלים (21:00, ספורט 5)

הקבוצה של דודו אלהרר נאלצה לנדוד לאולם בקרית אתא כדי לארח את הפועל ירושלים, לאחר שאולמה הביתי לא כשיר עדיין כדי לאחר משחקים. במגדל העמק, מההפתעות הנעימות של הלאומית בעונה שעברה, יודעים שהסיכוי לעבור את ירושלים כמעט ולא קיים, והם ינצלו את ההזדמנות כדי להתכונן לליגה ובטוח שהשחקנים הצעירים ירצו להוכיח את עצמם. הזרים מרכוס רלפורד שהגיע מפינלנד וניק ג'ייקובס שבא ישר מהמכללות נעזרים במתאזרח קלארק רוזנברג, בלירז אריאלי המוכשר ובצעירים אלון לווין, אליאב אוחנון, טל אבירם ויבגני חודולוב.

אחרי הזכייה בגביע ווינר, בירושלים רוצים לעבור את המשוכה מהליגה הלאומית עם מינימום בעיות כדי להגיע למשחק הליגה נגד בני הרצליה ביום שבת במצב האופטימלי. הצוות המקצועי החליט שלא להלביש להתמודדות את אמארה סטודמאייר, ששיחק גם בחצי הגמר וגם בגמר גביע ווינר, ויחזרו לסגל ששיחק נגד הפועל תל אביב ברבע הגמר והיה רחוק מלהרשים. אחד מנקודות האור של האדומים במהלך הטורניר בנהריה היה קרטיס ג'רלס, שאכזב עד השבוע שעבר, והוא ירצה להמשיך במומנטום הנהדר. מעניין לראות כמה דקות יחלק סימונה פיאניג'ני לרפי מנקו, שכמעט ונמחק מהרוטציה עד כה במשחקי ההכנה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן הפועל גלבוע/גליל ברק פלג. ניב אהרונסון
ינסה להפתיע את קרית גת. ברק פלג/ניב אהרונסון

מכבי רעננה - מכבי קרית גת (20:20, פריצות בספורט 5)

הריצה של הקבוצה של ברק פלג נעצרה בעונה שעברה בחצי הגמר של הליגה הלאומית, והשנה במטרווסט מכוונים לחזור למעמדי השיא מנוסים יותר. רק שניים מכוכבי העונה שעברה, גיא לביא וסם גיבנס, המשיכו ברעננה, ואליהם הצטרפו גלעד קרני ממכבי חיפה, הקלע לירן מורן מהוד השרון, יובל זוסמן מהנוער של מכבי תל אביב, הצעירים גיל בני וליאור קררה ממחלקת הנוער של המעדון, והסנטר ג'וש היירסטון שיכול לעשות חיים קשים לקרית גת.

אחרי שנשארו בקושי בעונה שעברה בליגת העל, במכבי קרית גת שואפים לעונה טובה בהרבה העונה, ובנו סגל מנוסה שיכול בהחלט להתברג במרכז הטבלה. השחקן היחיד שהמשיך מאשתקד הוא מרקו קילינגסוורת' ואליו הצטרפו הפורוורד ג'יימס סינגלטון מבני הרצליה, הגארד טיישון טיילור והרכז טרבור רלפורד שכבר עשוי לעזוב לטובת דבו ג'וזף שינחת למבחנים. הסגל הישראלי של נתי כהן כולל את אייל שולמן, אורי קוקיה, אור סולומון, איגור מאיור והפורוורד אלכס רוזנברג. בקרית גת הפסידו כבר להפועל עפולה במשחקי ההכנה והתקשו נגד הפועל כפר סבא, כך שהם ממש לא מקלים ראש ביריבה מהשרון.

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא (19:30)

בעונה שעברה בסיבוב א' הודחה באר שבע בכפר סבא, ורוצה לנקום בה העונה. הקבוצה של יניב בורגר היא אחת הפייבוריטיות בליגה השנייה וכוללת את הזרים המצוינים ג'ף אלן וג'ייסון וויליאמס לצד המתאזרחים אנתוני פישר וג'ורדן לואיס והישראלים טמיר אריאלי ואוהד כהן. מולם מציב ברק דמיציאן סגל צעיר מאוד, עם ישראלי אחד מעל גיל 23, איתן רוטנברג בן ה-25. לצידו יככבו עדי כהן סבן המוכשר, מירון רוינה מהנוער של הפועל ירושלים, גל גילינסקי שממשיך עונה נוספת והזרים טרנס ווטסון, שכבר עלה ליגה עם קרית גת ודנזל לוינגסטון שבא מליגת הפיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully