וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "אצא למלחמה עבור סימאונה ודשאן"

החלוץ הצרפתי שהתראיין ל'לאקיפ', החמיא למאמניו בקבוצה ובנבחרת, ודיבר גם על המרחק ממסי ורונאלדו: "יש עוד כמה דברים שעליי לעשות לפני שאהיה ברמה שלהם, קודם כל לזכות בתארים"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של אתלטיקו מדריד על ולנסיה

העונה החולפת של אנטואן גריזמן היתה מלאה בתהפוכות. מצד אחד, הוא כבש 32 שערים במדי אתלטיקו מדריד בכל המסגרות, הוביל את הקולצ'ונרוס לגמר ליגת האלופות, והיה הכוכב של נבחרת צרפת ביורו 2016 כשהוא מוביל גם את נבחרתו עד הגמר מול פורטוגל. מצד שני, החלוץ הצעיר הפסיד בשני משחקי הגמר, כשהוא מסיים את העונה ללא אף תואר קבוצתי. היום (שלישי), גריזמן התראיין לעיתון הצרפתי 'לה קיפ', וסיפק מספר ציטוטים מעניינים.

כשנשאל על הבדלי הרמות בינו ובין שני השחקנים הטובים בעולם, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אמר: "אני חושב שעדיין יש לי מספר דברים להוכיח לפני שאהיה ברמה שלהם, קודם כל עליי לזכות בתארים". אמר הצרפתי, שעדיין לא זכה בתואר משמעותי במהלך הקריירה. גריזמן הוסיף: "להם יש כבר המון זכיות בתארים קבוצתיים ואישיים. אני לא שם, אך כמו שאמרתי בעבר, אני מקווה שיום אחד אהיה ברמה שלהם. אני חושב שאני מתקרב לשם בצעדים קטנים, ואני מאוד מקווה שזה יקרה ושאוכל להשאר ברמה הזו כמה שיותר זמן".

שחקן אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן. GettyImages
"טעיתי כשדיברתי בתקשורת על היכולת של הקבוצה". גריזמן/GettyImages

גריזמן התייחס גם ליחסים הטובים עם מאמניו, דייגו סימאונה ודידייה דשאן, ואמר כי הוא מודה על האמון שהם נותנים לו: "זה עוזר מאוד שהמאמנים רוצים לגרום לך להרגיש בנוח. זה קורה גם באתלטיקו מדריד עם סימאונה וגם בנבחרת צרפת עם דשאן. אצא למלחמה עבור שניהם". בנוסף, החלוץ דיבר על כך שהביע את תסכולו בכלי התקשורת בספרד, לאחר הפתיחה הרעה של קבוצתו בליגה בעונה הנוכחית: "טעיתי שדיברתי על כך באופן פומבי. היה עליי לעשות את זה בחדר ההלבשה, אך זה מה שעלה לי לראש באותו רגע. אולי זה כאב לחלק מהאנשים, אך עשיתי את זה באופן ספונטני. לא היתה מאחורי זה שום כוונה נסתרת, אני לא מהאנשים שמשתמשים בתקשורת כדי להעביר מסרים".

החלוץ הנהדר סיים בתור השחקן המצטיין של יורו 2016 וגם כמלך השערים של הטורניר, עם שישה כיבושים. בקיץ 2014 הוא הגיע לאתלטיקו מדריד והחיבור שלו עם סימאונה היה מהיר מאוד, כשהוא כובש בשתי העונות האחרונות 22 שערי ליגה בכל עונה. עם זאת, כנראה שהמהלך הכי זכור שלו מהעונה האחרונה הוא אותה החמצת פנדל בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד - אייבר 1:1, ולנסיה - אתלטיקו מדריד 2:0
איסקו: "רוצה להצליח בריאל מדריד, אבל אם לא, זה יקרה במקום אחר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully