וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילאן תנסה לצרף את ססק פברגאס בחלון ההעברות בינואר

צ'לסי תדרוש 10 מיליון יורו ואת מתיאה די שיליו עבור הקשר הספרדי שפתח עד כה פעם אחת בלבד בהרכב הבלוז בפרמיירליג. קונטה סימן ארבעה שחקנים מהליגה הספרדית, ביניהם גריזמן

שחקן צ'לסי ססק פברגאס. GettyImages
הסוף קרב? פברגאס/GettyImages

הגעתו של אנטוניו קונטה לא ממש סייעה לססק פברגאס, שפתח עד כה פעם אחת בלבד בליגה ונכנס שלוש פעמים כמחליף. בתקשורת האיטלקית טוענים שקשר צ'לסי עשוי לעזוב למילאן כשחלון ההעברות של ינואר ייפתח, בעוד הבלוז ידרשו בתמורה 10 מיליון יורו בצירוף מתיאה די שיליו. על פי הדיווחים, הרוסונרי עשויים להיפגש עם פברגאס בשבועות הקרובים וספק אם הספרדי יהיה מעוניין להישאר בלונדון כגיבוי של אנגולו קאנטה ונמניה מאטיץ' במרכז השדה.

פברגאס לא נכלל בסגל של ג'ולן לופטגי למשחקים של נבחרת ספרד במוקדמות המונדיאל מול איטליה ואלבניה, אך דייגו קוסטה, שכן זומן, מאמין בחברו לצ'לסי. "ססק יודע שיהיו לו הרבה הזדמנויות לחזור", אמר החלוץ. "הוא לא משחק כרגע ממספר סיבות, אבל ברור לו שהוא יוזמן בעתיד בזכות האיכויות שלו".

על פי "דיילי אקספרס", קונטה מתכנן מהפכה של ממש בינואר ומעוניין לצרף לא פחות מארבעה שחקנים מהליגה הספרדית: אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד, זו'אאו קאנסלו מוולנסיה וסטיבן אנזונזי וסרחיו ריקו מסביליה. עם זאת, הסיכויים שמישהו מהם יעזוב את קבוצתו באמצע העונה נראים נמוכים כרגע.

עוד בנושא:

ראיון העבודה ה"לא מרשים" שעלה לריאן גיגס במשרה נוספת
דמבלה לא לבד: הכדורגלנים הכי צעירים שעלו על כר הדשא
אחרי 11 ימי טיפולים: ליאונל מסי חזר לכר הדשא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully