וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "זו היתה ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה מאוד מהיכולת מול סטוק, אך לא מהתוצאה (1:1): "היינו צריכים להבקיע עוד חמישה או שישה שערים". באנגליה קבעו: פתיחת העונה של ואן חאל היתה טובה יותר

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מרוצה ומאוכזב בו זמנית. מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פספסה צ'אנס גדול לנצח אמש (ראשון) את סטוק סיטי וסיימה ב-1:1 בלבד באולד טראפורד. את שער היתרון של אנתוני מרסיאל המחליף (69) ביטל ג'ו אלן (82), ובארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, יונייטד ניצחה פעם אחת בלבד.

באנגליה מיהרו להשוות בין פתיחת העונה של ז'וזה מוריניו עם זו של לואי ואן חאל, וגילו כי אחרי שבעה מחזורים, דווקא ההולנדי היה עדיף: ואן חאל החזיק במאזן של חמישה ניצחונות, תיקו והפסד (יחס שערים 5:12) בדרך ל-16 נקודות, בעוד ל"מיוחד" יש ארבעה ניצחונות, תיקו ושני הפסדים (יחס שערים: 8:13) בדרך ל-13 נקודות.

על אף התוצאה המאכזבת, מוריניו היה מרוצה מאוד מהיכולת של שחקניו: "אני שמח מאוד מהיכולת, אבל כשהיינו צריכים להבקיע חמישה או שישה שערים וזה נגמר רק 1:1 השמחה הזו מתפוגגת והתסכול מגיע. מבחינת כדורגל, זו היתה ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה. פתחנו עם הזדמנות גדולה וסיימנו את המשחק עם הזדמנות גדולה ובין לבין היו לנו עוד ארבע, חמש, שש או שבע הזדמנויות".

"במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל יפהפה", הוסיף מוריניו. "ההזדמנות אותה פוגבה החמיץ הגיעה בסיום מהלך כדורגל יפהפה. אחרי שהובלנו 0:1 ניסינו להרוג את המשחק, אבל כבדרך קסם סטוק השוותה, מה שהיה מאוד לא הוגן עבורנו. השוער שלהם היה איש המשחק, ובצדק. כולם מאוד מאוכזבים. כבר במחצית היינו מאוכזבים".

עוד בנושא:

אנגליה: 0:1 לארסנל בחוץ מול ברנלי בדקה ה-93, רק תיקו ליונייטד
אנגליה: טוטנהאם גברה 0:2 על מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully