וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "צריך לדעת איך לצאת מהצמתים האלה, גאה בשחקנים"

1.10.2016 / 22:36

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה מההתאוששות מהתבוסה במחזור הקודם: "היה לי חשוב לראות שחקנים חיים ותוססים". שרון מימר: "מול רוב הליגה אנחנו במצב טוב". שכטר: "ניצחון סופר חשוב"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. נועם מושקוביץ
"עוד נשחק הרבה יותר טוב". בן שמעון/נועם מושקוביץ

בית"ר ירושלים הצליחה להתאושש מהתבוסה שספגה במחזור הקודם מול הפועל חיפה, עם ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא בטדי. הקבוצה של רן בן שמעון הציגה יכולת משכנעת ורק מספר הצלות של רן קדוש מנעו ממנה ניצחןו בהפרש גבוה יותר. אחרי הפגרה היא תפגוש את מ.ס. אשדוד, בעוד הקבוצה של שרון מימר תנסה לחזור לנצח מול הפועל רעננה.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הפועל כפר סבא

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון היה מרוצה בסיום: "צריך לדעת איך לצאת מהצמתים האלה ולהמנע ממקומות לא טובים. זה ניצחון גדול של אופי, התוצאה לא חשובה. עוד יהיו משחקים דומים שננצח בתוצאה יותר גבוהה. אני גאה בשחקנים ששמו את הרעש בחוץ אחרי הפסד צורם כמו בשבוע שעבר. החבר'ה הרימו את האווירה, הבינו שזה היה פנצ'ר. הביקורת של האוהדים הייתה קשה אבל מוצדקת. במהלך החיים אתה מקבל פצצות ואתה יודע איך לקום מהן, השתבש שם משהו, זה קורה. שיחקנו מצוין בחצי הראשון ויכולנו להבקיע יותר, היה לי חשוב לראות שחקנים חיים ותוססים. ברור לי שעוד נשחק הרבה יותר טוב. דן איינבינדר ריכז את השחקנים בסיום, אמרנו להם שזה ניצחון גדול ושצריך ללכת לקהל שתמך בנו".

איתי שכטר: "השתחרר הרבה לחץ. זה ניצחון סופר חשוב אחרי סטירת הלחי המצלצלת שקיבלנו. היו רגעים יותר ופחות טובים אבל אני חושב שלקחנו נקודות בצדק. אנחנו יוצאים לחופש בהרגשה יותר טובה. מי שמתעסק בספורט יודע שאחרי הפסד כזה אפשר להיכנס למומנטום שלילי ולהילחץ אבל הנענו יפה את הכדור ושיחקנו טוב. יכולנו ויכולתי לכבוש יותר. מה שקרה בחיפה ייתן לנו עוד הרבה אדרנלין להמשך. ציפינו ליותר נקודות בשלב הזה, צריך לזכור שעשינו מסע מדהים באירופה, התחלנו את העונה לפני כולם. אני חושב שמתחילת העונה אחחנו מציגים כדורגל חיובי. נשתפר ממשחק למשחק".

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
"עברנו משחק קשה מאוד". מימר/מגד גוזני

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר: "הפסדנו לקבוצה איכותית מאיתנו. רן קדוש היה ענק והציל אותנו מעוד שערים. עברנו משחק קשה מאוד, לצערי לא הבאנו נקודות, נמשיך הלאה. אני חושב שהחלק ההתקפי שלנו מספיק טוב, מול בית"ר בטדי לא קל לייצר מצבים. הגענו לשניים שיכולנו לעשות מהם יותר ולא הצלחנו. מול רוב הליגה אנחנו במצב טוב ויש לנו מה להראות. הקבוצה במצב מנטלי טוב, מבחינת נקודות אנחנו איפה שידענו שנהיה. נצטרך להביא נקודות כדי להימנע מהתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully