וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב קיללו את השחקנים, לוזון: "הם עברו טראומה"

1.10.2016 / 22:02

האוהדים האדומים קראו בוז וסימנו תנועות מגונות לשחקני הקבוצה למרות ה-0:2 מול הפועל אשקלון. לוזון על היכולת החלשה: "השחקנים סובלים כבר הרבה זמן". הרוש על הקהל: "הצטבר הרבה תסכול"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל אשקלון ורשמה ניצחון ראשון לעונת 2016/17. למרות זאת, האוהדים האדומים עדיין לא התאוששו ובטח שלא שכחו את הבושה בדרבי במחזור שעבר. האוהדים של הפועל תל אביב קראו בוז אל עבר השחקנים לאחר המשחק וסימנו תנועות מגונות לעבר השחקנים, שהתלבטו אם ללכת להודות להם בכלל. למרות זאת, הם הלכו ואז ספגו עוד גידופים, בוז ותנועות מגונות.

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"השבוע הזה לא היה קשה בשבילי". לוזון/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "צריך להבין באיזה מצב הגענו למשחק הזה. למרות זאת פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. היה צריך להיות 0:3 בדקה ה-30. במחצית השנייה ראו שהקבוצה לחוצה מאוד, לא עושה נכון דברים פשוטים. אני כועס מאוד, אבל מצד שני צריך להבין שהשחקנים עברו טראומה לא קלה השבוע. הם סובלים כבר הרבה זמן. אני בטוח שהדרך שבה שיחקנו במחצית הראשונה תביא אותנו למחוזות נכונים".

לוזון דיבר על השבוע הקשה שעבר על המועדון ועליו: "השבוע הזה לא היה קשה לי, אני לא מתעדכן על מה שקורה בתקשורת, לא בטלוויזיה, לא באינטרנט ולא בעיתונים. אני לא יודע מה קורה. אני כל כולי נתון בעבודה כדי לשפר את הקבוצה. בסופו של דבר הקבוצה במצב טוב אחרי הטראומה שעברה בדרבי. לא הצלחנו לשמור על המשכיות במהלך המשחק ואת זה נצטרך לשפר. אני יודע בדיוק את מי אני רוצה בקבוצה ואת מי לא. אין לי ספק שבינואר יהיו שינויים. אין ספק שהניצחון הוא הדבר הכי חשוב כי מחר לא יזכרו מה היה פה. יזכרו רק שהוצאנו שלוש נקודות. זה חשוב לביטחון של השחקנים, לראש שלהם. בכדורגל לראש יש תפקיד חשוב מאוד ובכל יום אנחנו חווים את זה על בשרנו".

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש: "עשינו את הניצחון הזה קשה. יכולנו לגמור את המשחק במחצית הראשונה, אבל היה לחץ גדול השבוע. הכול הלך לנו קשה, היה חשוב לנצח ופחות הדרך. אני שמח שהשגנו שלוש נקודות ואנחנו עכשיו עם הפנים קדימה ורוצים לצאת לדרך חדשה".

על האירועים שהיו מול הקהל, אמר הרוש: "הקהל של הפועל תל אביב הולך אחריה באש ובמים, אבל כנראה שנצבר הרבה תסכול וכעס בגלל הדרבי. אני מבקש סליחה על מה שהיה בשבוע שעבר, אבל זו היסטוריה ואנחנו מסתכלים החוצה. היה לא נעים לשמוע את הבוז. אנחנו רוצים להחזיר להם על המגרש".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון

לכתבה המלאה
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. מגד גוזני
היה מרוצה מהשחקנים שלו. נעים/מגד גוזני

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים: "אנחנו מחלקים מתנות לקראת החג. במצב של 1:0 במחצית השנייה, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. קבוצה שתקפה ויזמה. כשלא כובשים מחמישה מטר, זה מה שקורה. צריך להגיד מילה טובה לבחורים, שיחקנו במחצית השנייה מחצית שלמה עם עשרה שחקנים. היינו הרבה יותר טובים בעשרה שחקנים, יצרנו מצבים בטוחים של שער. כשמחמיצים, אז סופגים בסוף ומפסידים. זה אותו סימפטום של מה שהיה גם נגד בית"ר ירושלים בטדי. כרגע אנחנו לא מספיק טובים מול השער. אני מקווה שההנהלה תעשה מאמצים לסגור עם שחקנים נוספים. זו ריצת מרתון, אנחנו מאוכזבים ממה שקרה, אבל נתנו גאווה לאוהדים שהגיעו. היום זה לא הספיק, אני מקווה שבהמשך זה יעבוד".

נעים התייחס לעובדה שלינגאנה עבר לשחק כבלם בשלב מוקדם ואמר: "לינגאנה שחקן חשוב מאוד מבחינתנו, הוא שחקן שיכול לשחק בכל עמדה. הוא שחקן פנטסטי, אני חולה על השחקן הזה. במצב שקרה, לא הייתה לנו ברירה חוץ מלשים את לינגאנה בלם. במחצית השנייה שיחקנו טוב עם שחקן פחות, השחקנים עשו מאמץ עילאי. חבל שלא הצלחנו להשיג את ה-1:1 שהיה מגיע לנו.

"שטות של שחקן גרמה לנו נזק גדול. צריך לשחק בזהירות כשיש לך צהוב. במקום לעשות חילוף, הוציאו לנו שחקן ולא יכולתי להוציא שחקן. על זה דיברתי לפני המשחק. תפסנו את הפועל תל אביב בסיטואציה קשה, האווירה הייתה שלילית, הקהל נגדם. חילקנו להם מתנות עם השער הראשון והאדום שקיבלנו. זה הספיק להם כדי לנצח. כל השחקנים שמשחקים בחלק הקדמי צריכים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully