וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי השנה של גולשי וואלה! ספורט: אורי ששון הקדים את זהבי

2.10.2016 / 12:26

הג'ודוקא שהפתיע עם מדליית ארד בריו קיבל 28% מהקולות ואמר: "זה משמח ומרגש, התמיכה שלכם נותנת לי כח להמשיך להגשים את עצמי". ערן זהבי סיים שני עם 26%, ירדן ג'רבי שלישית עם 22%

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. אסף קליגר, שימוש חד פעמי
שימח את המדינה. אורי ששון/שימוש חד פעמי, אסף קליגר

רגע לפני סיומה של תשע"ו, ביקשנו מהגולשים שלנו במהלך הימים האחרונים לבחור את ספורטאי השנה שלהם, ובסיומו של מאבק צמוד הצליח אורי ששון לגבור על ערן זהבי. מעל 22,000 מצביעים הביעו את דעתם בסקר, ו-28% מהם בחרו בג'ודוקא ששימח את ישראל כשקטף את המדליה השניה שלנו באולימפיאדת ריו וזכה במדליית ארד במשקל מעל 100 ק"ג.

זהבי, שעזב הקיץ את מכבי תל אביב לטובת גוואנגז'ו R&F הסינית במדיה הוא לא מפסיק לחורר רשתות, היה קרוב מאוד לתואר והוביל במשך מרבית ימים ההצבעה, אבל הסתפק בסופו של דבר במקום השני עם 26% מהקולות.

למקום השלישי הגיעה ירדן ג'רבי, המדליסטית הראשונה של ישראל בריו 2016, שקטפה גם היא מדליית ארד בג'ודו, בתחרויות עד 63 ק"ג, וזכתה ל-22% מהקולות. אליניב ברדה סיים רביעי עם 10% מהקולות, ואחריו הגיעו עומרי כספי עם 9% וחנה קנייזבה מיננקו עם 4% מהקולות.

seperator

תגובתו של אורי ששון:

תודה לכם על כל הצבעה, זה באמת משמח ומרגש לדעת את הערכה שלכם כלפי. התמיכה שלכם נותנת לי כח להמשיך להגשים את עצמי. שאר המועמדים ברשימה מאוד מכובדת, לכל אחד באמת הייתה שנה נפלאה.

בימים אלה אני בחופשה, צובר כוחות לקראת הקמפיין האולימפי הבא. אני רוצה לזכות בשנת 2017 במדליה באליפות עולם. זכיתי בכל טורניר אפשרי חוץ מארוע זה. בנוסף, לטוקיו 2020 ארצה להגיע בכושר עוד יותר טוב מריו. אני יודע שאני עדיין לא בשיא, המטרה היא לזכות במדליה אולימפית נוספת. עד אז נצטרך לעבוד קשה ולא לנח לרגע.

במקביל, אני רוצה להצליח בלימודי התואר החדשים אליהם אני נכנס באוקטובר הקרוב. לימודי פסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה, וכמובן להמשיך להנות מהדרך כי רק ככה מצליחים בגדול. שתהיה לכם שנה טובה מלאה באהבה וחלומות חדשים.

אוהב,
אורי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully