וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילנר: "קלופ כעס עלינו במחצית". אדריאן: "פאייה הבקיע כמו מסי"

הכובש המצטיין של ליברפול שיבח את מאמנו, שהודה: "התצוגה לא היתה מושלמת, אבל מספיק טובה". שוער ווסטהאם הילל את הצרפתי, קייהיל על מערך שלושת הבלמים: "צריך להתרגל לזה"

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
זה ממשיך להיראות טוב. קלופ/רויטרס

ליברפול חגגה היום (שבת) ניצחון חמישי בכל המסגרות, כשחזרה מפיגור 1:0 בדרך ל-1:2 על סוונסי, שהעלה אותה זמנית למקום השני. רוברטו פירמינו (54) וג'יימס מילנר (84, בפנדל) כבשו למייטי רדז.

"אני חושב שיכולנו להיות טובים יותר במחצית הראשונה", הודה יורגן קלופ. "שפת הגוף שלנו לא היתה טובה, היינו סטטיים והיה קל להגן מולנו. לא היינו טובים כמו שיכולנו להיות. במחצית השנייה היינו מאורגנים יותר והגיע לנו לנצח. כמובן שאני מרוצה, יש לנו שניים או שלושה משחקים טובים מאוד ברצף. אם ג'יימס מילנר יהיה מלך השערים שלנו בסיום העונה עם פנדלים, לא תהיה לי בעיה עם זה. הכל טוב. התצוגה שלנו לא היתה מושלמת, אבל מספיק טובה".

ג'יימס מילנר עצמו, שכבש בפעם הרביעית העונה מהנקודה הלבנה (יותר מכל קבוצות הפרמיירליג), אמר: "מגיע קרדיט גדול למאמן שלנו ולכל השחקנים הוא כעס עלינו במחצית ודרבן אותנו. במחצית השנייה היינו יותר טובים. הראינו אופי מצוין כדי להשיג את שלוש הנקודות".

ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "השתפרנו ככל שנקפו הדקות. אני מקווה שנמשיך כך, שנמשיך לעבוד קשה, להישאר עם רגליים על הקרקע ולעשות את מה שאנחנו עושים".

עוד בנושא:

אנגליה: צ'לסי גברה על האל 0:2, ליברפול ניצחה 1:2 את סוונסי

ג'יימס מילנר שחקן ליברפול. רויטרס
"אופי מצוין". מילנר/רויטרס

מי שחזרה למסלול הניצחונות סוף סוף היא צ'לסי, שקטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 על האל סיטי. דייגו קוסטה הצטיין עם בישול לוויליאן (61) ושער (67), שהיה השישי שלו העונה.

גארי קייהיל דיבר בסיום על מערך שלושת הבלמים החדש ואמר: "היה צריך להתרגל לזה, אבל במחצית השנייה כמעט ולא איימו עלינו. השגנו שלוש נקודות לקראת הפגרה ואנחנו מרגישים טובים".

ויקטור מוזס, שפתח כמגן, הוסיף: "יש הרבה מה ללמוד על זה, צריך לרוץ הרבה למעלה ולמטה, אבל די נהניתי מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
השינוי הטקטי הוכיח את עצמו. קונטה/רויטרס

הביצוע של המחזור, אולי של העונה כולה עד כה, שייך לדימיטרי פאייה, שעבר חמישה שחקני הגנה וכבש את שער השוויון של ווסטהאם ב-1:1 מול מידלסברו, שאמנם לא הספיק כדי לקטוע את רצף ההפסדים של הפטישים, אך כן אולי יוציא אותם סוף סוף לדרך חדשה.

"הוא ככה גם באימונים", התמוגג השוער וחברו לקבוצה אדריאן. "הוא הבקיע כמו שמסי מבקיע בברצלונה. זה שער ענק עבורנו". על המשחק עצמו אמר השוער: "הראינו אופי ועזרנו אחד לשני. זו הדרך לצבור נקודות. זו רק נקודה, אבל הנקודה טובה לנו. צריך להמשיך להילחם על נקודות נוספות".

שחקן ווסטהאם דימיטרי פאייה. רויטרס
ביצוע מושלם. פאייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully