וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגמר גביע ווינר: הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ראש בראש בפעם הראשונה העונה

30.9.2016 / 20:13

שתי הענקיות של הכדורסל הישראלי ייפגשו במשחק על התואר הראשון של העונה בנהריה (20:10, ספורט 5). סמית', לנדסברג ושגב לא ישחקו בצהוב, שון ג'ונס חוזר לסגל של פיאניג'ני במקום פיטרסון

one

גמר גביע ווינר ה-11 ייערך מחר (שבת) באולם בעין שרה ויפגיש את מכבי תל אביב והפועל ירושלים (20:10, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: דודי רומנו, כפיר מועלם ועופר מנהיים) בפעם השישית. המאזן בין הקבוצות עומד על 2:3 לטובת הצהובים, כשדווקא ירושלים הייתה זו שניצחה בגמר האחרון ביניהן ב-2014. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות יפים בחצי הגמר, ויקוו למשוך את היכולת למשחק הראשון ביניהן לעונה הזו. בירושלים ינסו לשבור את הנתון הלא מעודד מבחינתם - שאת הזכיות בגביע ווינר רשמו רק בבירה עצמה, ואילו מכבי תל אביב זכתה בכל הגביעים שנערכו מחוץ לירושלים.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי ניצחון יפה על מכבי ראשון לציון בחצי הגמר, שקצת השכיח את היכולת החלשה בטורניר בכריתים ובניצחון על הפועל תל אביב. בבירה חוזרים ואומרים כי הם נמצאים בתהליך של התחברות, וכי עם הזמן יראו טוב בהרבה. מי שהיה יוצא מן הכלל בניצחון על ראשון לציון הוא קרטיס ג'רלס, שהוזכר על ידי חלק מכלי התקשורת כמועמד להחלפה, וענה עם 26 נקודות. מי שעוד רשם משחק טוב הוא טראוויס פיטרסון, אך המאמן סימונה פיאניג'ני החליט להחזיר את שון ג'ונס לסגל למשחק נגד מכבי תל אביב והשאיר את פיטרסון בחוץ. אמארה סטודמאייר רשם בכורה בינונית בגביע ווינר עם 10 נקודות, והקבוצה שלו תצטרך אותו דומיננטי בהרבה אם ברצונה להחזיר אליה את גביע ווינר.

דווקא אחרי הניצחון המשכנע על עירוני נהריה בחצי הגמר, מגיעה מכבי תל אביב לגמר נגד הפועל ירושלים מעט חבולה. איתי שגב סובל משבר בכף הרגל וייעדר כארבעה חודשים ומצטרף לאנדרו גאודלוק שמתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי והשניים ייעדרו. סילבן לנדסברג, שמחזיק ברקורד פנטסטי בגביע ווינר, סובל מחתך בגבה מהמשחק נגד נהריה, והוא מצטרף לדווין סמית' כשני השחקנים שלא יתלבשו. במועדון מאמינים שאם ימשיכו באינטנסיביות מחצי הגמר יוכלו לגבור על ירושלים, אך מוכנים למשחק קשה בהרבה. מי שהיה נהדר במשחק האחרון הוא מאיק צירבס, שיצטרך להתמודד עם הגנה ברמה אחרת מצידה של ירושלים.

שחקני מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יחגגו גם מול הפועל ירושלים? שחקני מכבי תל אביב מרוצים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully