וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי גברה על האל 0:2, ליברפול ניצחה 1:2 את סוונסי

דייגו קוסטה בישל לוויליאן (61) וכבש שער שישי העונה (67) כדי לעצור רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. הרדז השלימו מהפך בזכות פנדל של מילנר (84). שער ענק לפאייה ב-1:1 של ווסטהאם

מחזור 7מחצית01/10/2016
סוונסי
    0
      ליברפול
      ג'יימס מילנר שחקן ליברפול. רויטרס
      4 מ-4 מהנקודה הלבנה. ג'יימס מילנר/רויטרס

      המחזור השביעי בפרמיירליג יצא לדרך כבר בשישי עם ה-1:1 של אברטון מול קריסטל פאלאס. היריבה העירונית ליברפול עלתה זמנית למקום השני עם מהפך ו-1:2 על סוונסי. צ'לסי עצרה את כדור השלג עם 0:2 על האל סיטי, ווסטהאם קטעה את רצף ההפסדים עם 1:1 ביתי מול מידלסברו ואילו סנדרלנד עדיין ללא ניצחון אחרי 1:1 מול ווסט ברומיץ'.

      ניצחון חמישי ברציפות לאדומים בכל המסגרות, והם עלו זמנית למקום השני בטבלה. קל זה לא היה ובמחצית הראשונה ההתקפה של יורגן קלופ נראתה חסרת תשובות בניסיונה להגיב על השער שכבש, ספק מעמדת נבדל, לרוי פר ההולנדי בדקה השמינית. אלא שבמחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש והלחץ של ליברפול הניב פירות עם נגיחה של רוברטו פירמינו, שגם סחט את הפנדל ואפשר לג'יימס מילנר להשלים את המהפך בדקה ה-84. פנדל מדויק רביעי העונה של מילנר - יותר מכל קבוצות הפרמיירליג. סוונסי בצרות עם ארבע נקודות בלבד.

      דקה 8: גול! היתרון של המארחת. כדור קרן מצא את הראש של באסטון שנגח לרוחב השער, ואן דר הורן הסיט ובן ארצו ההולנדי פר דחק מקרוב, ספק מעמדת נבדל. 0:1 מפתיע לסוונסי.

      דקה 23: ללאנה שנפצע בדקה ה-19 וניסה בכל זאת להמשיך, נאלץ לנטוש את המשחק. סטארידג' נכנס במקומו.

      דקה 39: ליברפול מתקשה בהתקפה, אז סטארידג' פנה למחוזות התיאטרון וסיפק התחזות דרמטית ברחבה. השופט אוליבר לא התרגש ושלף לעברו כרטיס צהוב.

      דקה 55: גול! אחרי שכדור חופשי נבלם, הנדרסון הקפיץ לרחבה, הגנת סוונסי קפאה ופירמינו נגח באין מפריע אל הרשת. ליברפול השוותה ל-1:1.

      דקה 84: גול! מקבץ טעויות בהגנת סוונסי הסתיים בדחיפה מיותרת של רנחל על פירמינו. מילנר קיבל הזדמנות מהנקודה הלבנה ובפעם הרביעית העונה דייק בקלות והשלים את המהפך. 1:2 לליברפול.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      רוברטו פירמינו שחקן ליברפול (שמאל) מול אנחל רנחל שחקן סוונסי. רויטרס
      רוברטו פירמינו מופל ברחבה/רויטרס

      האל סיטי - צ'לסי 2:0

      הבלוז, שהשיגו רק נקודה אחת בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלהם עד הערב, שבו לתלם והשיגו ניצחון רביעי העונה, אך זה לא הלך פשוט. המארחת היתה לא פחות טובה במחצית הראשונה, אולם בדקה ה-61 מצא דייגו קוסטה את וויליאן, שהיתל בשני שחקני הגנה ושחרר בעיטה נפלאה הישר לחיבורים כדי לקבוע 0:1. שש דקות לאחר מכן עבר המבשל לתפקיד המבקיע, כשנמניה מאטיץ' ניסה לבעוט, הכדור נהדף אל עבר החלוץ הספרדי הלוהט שבנגיעה אחת שחרר טיל לחיבורים וחגג את שערו השישי העונה. הסטטיסטיקה, אם כך, נמשכת: כמו ב-12 המפגשים הקודמים בין הקבוצות בליגה העליונה, האל סיטי לא מצליחה לנצח את צ'לסי.

      שחקן צ'לסי דייגו קוסטה. רויטרס
      ממשיך לכבוש. דייגו קוסטה/רויטרס
      שחקן צ'לסי וויליאן. רויטרס
      שער גדול. וויליאן/רויטרס

      ווסטהאם - מידלסברו 1:1

      למשך דקות ארוכות נדמה היה שרצף ארבעת הפסדי הליגה של הפטישים יתארך לו לחמישה. אלא שאז, בדקה ה-57, הגיע דימיטרי פאייה, ועם מצב אישי מבריק נפנף חמישה שחקני הגנה, חדר לרחבה וסידר לקבוצתו נקודה, שאולי תוציא אותה סוף סוף לדרך חדשה. כריסטיאן סטואני כבש ראשון בדקה ה-51, וגם בורו סופרת משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון (אם כי גם במקרה שלה רצף ההפסדים נעצר - על שלושה).

      משחקים נוספים:

      סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 1:1
      לסנדרלנד: פטריק ואן אנהולט (83), לברומיץ': נאסר צ'אדלי (35)

      ווטפורד - בורנמות' 2:2
      לווטפורד: טרוי דיני (50), אייזק סקסס (65), לבורנמות': קאלום ווילסון (31), ג'ושועה קינג (62)

      שחקני ווסטהאם דימיטרי פאייה, מארק נובל. רויטרס
      איזה ביצוע מרהיב. פאייה עם נובל/רויטרס

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully