וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לזכות ב-15 אליפויות רצופות: דאנדוק בעננים אחרי הסנסציה

הניצחון המפתיע הניב לקבוצה האירית הקטנטנה 360 אלף יורו, יותר מפי שלושה מהסכום שהרוויחה כשזכתה באליפות. המאמן סטיבן קני התרגש: "אלה ההנאות של החיים". המספרים המדהימים

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים, שחקני דאנדוק חוגגים. רויטרס
ההפתעה של היבשת. דאנדוק חוגגת/רויטרס

דאנדוק "בעננים" אחרי ה-0:1 המפתיע אמש (חמישי) על מכבי תל אביב. הקבוצה האירית הצנועה המשיכה את המסע הקסום שלה, הפעם עם ניצחון ביתי ראשון אי פעם של קבוצה אירית במסגרת אירופית, שיש לו לא רק משמעות סמלית, אלא בעיקר משמעות כלכלית עצומה. בזכות הניצחון גרפה דאנדוק 360 אלף יורו לקופה, ומתחילת הקמפיין בשלב הבתים בליגת האירופית היא הכניסה לקופה 1.6 מיליון יורו, סכום עתק במונחים מקומיים.

לצורך המחשה, הסכום הזה שווה ערך למענקים שהקבוצה הייתה מקבלת לו הייתה זוכה ב-15 אליפויות רצופות עד שנת 2031. בסך הכל, מתחילת העונה דאנדוק הקטנטנה הרוויחה למעלה משלושה מיליון יורו, קרוב לפי 50 (!) מהסכום שהרוויחה בעקבות הזכייה באליפות אירלנד בשנה שעברה.

עוד בנושא:
ההפתעה של מכבי תל אביב: "בישראל דאנדוק הייתה רצה לאליפות"
סדר עולמי חדש: חילופי המעמדות של מכבי תל אביב ובאר שבע באירופה
שוטה ארבלדזה: "צריך להבין שלנצח קבוצות ליגה זה לא מספיק"

שחקן דאנדוק קיארן קילדאף חוגג. רויטרס
חתן השמחה. קילדאף/רויטרס

"אין מילים שיתארו את המאמץ שהשחקנים עשו הערב. אי אפשר להפסיק לחייך, אלה ההנאות הגדולות של החיים", אמר מאמן דאנדוק סטיבן קני אחרי הניצחון, ודאג לציין כי אמש לפני ארבע שנים בדיוק הקבוצה נחלה את התבוסה הגדולה בתולדותיה, 7:0 מול שמרוק רוברס. "סגרנו מעגל בצורה הכי מרגשת שיכולה להיות. אני מודה שגם בחלומות הכי ורודים לא האמנתי שככה זה ייראה", אמר. "מבחינה טקטית השחקנים עמדו פשוט מושלם. נכון שמכבי תל אביב שלטה בכדור יותר, אבל אני חושב שהניצחון הזה היה מוצדק כי הגענו למצבים הרבה יותר מסוכנים. למכבי תל אביב יש קישור טוב מאוד, אבל הצלחנו לנטרל אותו כמעט לגמרי". למרות זאת, קני סיפר ש"אני לא מופתע מהניצחון הזה. בחדר ההלבשה לא הייתה אופוריה או תדהמה".

שון גאנון, מהבולטים בהגנה של האירים, אמר ש"אנחנו באקסטזה מוחלטת. הוכחנו כמה אנחנו חזקים כבר כמה פעמים, אבל היום נתנו את ההוכחה האולטימטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully