וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מעודדת מסטודמאייר: "הוא לא צריך להסתגל לכאן"

30.9.2016 / 8:18

האדומים שבעי רצון מהיכולת של הכוכב, שתרם לניצחון על ראשון לציון למרות בעיות עבירות מוקדמת. טימור: "זה לא השפיע עליו לרעה". גם ג'רלס, שאכזב את הצוות המקצועי עד כה, קיבל שבחים

one

הפועל ירושלים שחררה לא מעט לחץ אחרי שניצחה אמש (חמישי) 81:93 את מכבי ראשון לציון, אבל מחר, מול היריבה המושבעת מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר, יגיע המבחן האמיתי הראשון של העונה. "אנחנו מעוניינים להשיג כל תואר אפשרי העונה. גם הדרך חשובה", מודים בקבוצה.

ירושלים החלה כבר לשקול לחפש רכז במקומו של קרטיס ג'רלס, ממנו הייתה חוסר שביעות רצון עד כה – אך הגארד הציג אתמול משחק ראוי וסיים עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים. ייתכן כי השיפור ביכולתו נזקף לזכות האימונים האישיים הלא מעטים שהשחקן ערך לאחרונה עם המאמן, סימונה פיאניג'אני. גם טראוויס פיטרסון הציג יכולת טובה, והיה בין האחרונים לעלות לאוטובוס של הקבוצה, כשהוא זוכה לברכות ממספר אוהדים שהמתינו לשחקני הקבוצה. אמארה סטודמאייר נראה מרוצה ועזב את האולם כשהוא מחויך. הכוכב אמנם פתח עם שתי עבירות מהירות, אבל אחרי מנוחה שב למשחק וסיים עם תשע נקודות ושישה כדורים חוזרים ב-22 דקות.

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
האימונים האישיים השתלמו. ג'רלס/אדריאן הרבשטיין

בירושלים הביעו שביעות רצון מהמשחק של בר טימור, שדקות טובות שלו העניקו מומנטום חיובי לירושלים, טימור עצמו סיכם: "התחלנו את המשחק לא טוב, אבל יש לנו בקבוצה עומק והרבה שחקנים, שחקנים שיכולים לשנות סיטואציה תוך כדי המשחק. אני שמח שתוך כדי המשחק הצלחנו להשיג יתרון ולנצח".

על שתי העבירות שספג סטודמאייר כבר בתחילת המשחק אמר טימור: "אני לא חושב שהוא צריך להסתגל כאן, הוא היה טוב מההתחלה, זה עלה לו בשתי עבירות, זה חלק מהמשחק לפעמים. אבל מה שיפה שזה לא השפיע עליו לרעה. הוא חזר אחרי זה, היה מצוין, תרם ועזר".

את הדריכות של ירושלים לקראת משחק הגמר ניתן לחוש היטב. הקבוצה שוהה בנהריה ומתאמנת בה עוד מיום שלישי, ותשהה בעיר הצפונית גם היום ומחר, עד אחרי המשחק. בירושלים מנסים לשמור על פרופיל נמוך, אך הסכימו לומר: "ברור שמדובר במשחק יוקרתי. אנחנו רוצים לראות את יחסי הכוחות בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים. מקווים להשיג תואר כבר מחר, כל תואר חשוב לנו וירושלים הולכת על כל תואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אדריאן הרבשטיין
התאושש מהר. סטודמאייר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully