וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: לויטה סובל משבר בשוקית, גלזר יפתח

שוער מכבי חיפה נבדק ויגובס, השוער הצעיר יחליפו בתקופה הקרובה. רייכרט תורגל בהרכב הפועל תל אביב, עשרה אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לביתו של טביב והפגינו בעקבות מצב הקבוצה, ניידות חיכו להם במקום. בריהון עשוי לפתוח בהרכב

יוסי ציפקיס

משחקי שבת

18:00: הפועל רעננה - הפועל חיפה (אצטדיון נתניה החדש, שופט: גל לייבוביץ)

18:00: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (אצטדיון חיפה החדש, שופט: שלום בן אברהם)

20:00: הפועל תל אביב - הפועל אשקלון (אצטדיון המושבה, שופט: זיו אדלר)

20:10: בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא (אצטדיון טדי, שופט: עידן לייבה)

20:10: מ.ס אשדוד - בני יהודה (אצטדיון אשדוד, שופט: יגאל פריד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניידת משטרה מחוץ לביתו של אלי טביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:09, מכבי חיפה: השוער אוהד לויטה עבר בדיקת MRI, והוא סובל משבר בשוקית. הוא יגובס לשלושה שבועות ויחזור בהדרגה לפעילות. עומרי גלזר יחליפו בין הקורות, גיל אופק ישמש כשוער שני (איציק יצחקי).

16:57, הפועל תל אביב: מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון ערך אסיפת וידאו לקראת המשחק מול הפועל אשקלון, במהלכה שם דגש על משחק הלחץ ועל חילוצי כדור במרכז השדה. "הם לא פראיירים", אמר המאמן לשחקנים. "הם יבואו לחכות מאחור, שם ימתינו שנילחץ ונעשה טעויות. נצטרך לשחק כמו גברים, אבל גם עם הרבה שכל כדי לנצח" (אופיר סער).

16:30, בית"ר ירושלים: כעשרה אוהדים הגיעו היום (שישי) לביתו של הבעלים, אלי טביב, על מנת למחות כנגד מצב הקבוצה. האוהדים צעקו לטביב שהם רוצים שבית"ר תרוץ לאליפות ולא יקבלו קבוצה בינונית. האוהדים הופתעו מאוד מנוכחות המשטרה שחיכתה להם עם הגעתם למקום. בצד המקצועי, אריק סאבו ויעקב בריהון עשויים לפתוח (אופיר סער).

15:50, הפועל תל אביב: אחרי התבוסה בדרבי, בהפועל תל אביב מבינים שרק ניצחון על הפועל אשקלון ירגיע טיפה את המערכת. בצד המקצועי בן רייכרט תורגל על חשבון חן עזרא אך גיא לוזון עדיין מתלבט וייתכן שיפתח עם עזרא. "זה משחק סופר קריטי עבורנו", אמר שחקן בקבוצה", במצבנו ברור שאי אפשר לזלזל באף קבוצה" (שלמה וייס).

15:35, מכבי חיפה: אלירן עטר חוזר לסגל של רנה מולנסטיין לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה (איציק יצחקי).

12:59 מכבי חיפה: אוהד לויטה יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ביום שבת. עומרי גלזר בכוננות למקרה שהשוער לא יוכל לשחק (איציק יצחקי).

11:07 עירוני קרית שמונה: החלוץ אזקיאל אנדואסל סובל ממתיחה וייעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה. בקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק שאחרי הפגרה. גם הבלם קאסיו פרננדס ייעדר בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. קאסיו מחכה לתשובות לראות האם מדובר במתיחה או בקרע אך בכל מקרה לא ישחק מחר. מוטי איוניר עדיין מתלבט עם איזה מערך לפתוח. אם קרית שמונה תשחק עם ארבעה שחקני הגנה, מאוריסיו הברזילאי כנראה יפתח בחלק הקדמי (שלמה וייס).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משה אוחיון שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
ממשיך בהרכב. אוחיון/מגד גוזני

09:30, הפועל רעננה: המאמן חיים סילבס מתלבט בין רוג'רס קולה לשחק הירש בחוד ההתקפה (יניב טוכמן).

09:15, מ.ס אשדוד: גדי קינדה הפצוע בברכו צפוי להיעדר לתקופה ארוכה. טום בן זקן ימשיך להיעדר בשל פציעה. חאתם עבד אל חמיד ימשיך לתפקד כמגן ימני ומשה אוחיון אמור להמשיך לקבל אשראי בקישור (יניב טוכמן).

09:10, הפועל כפר סבא: רז כהן צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה ויעשה זאת על חשבון עומר פדידה. חן דילמוני ימשיך להיעדר בשל פציעה וסמי אליקים שוב יפתח בהרכב כמגן שמאלי. אלי אלבז אמור להמשיך בהרכב במקום רן יצחק. (יניב טוכמן).

08:30, מכבי חיפה: על פי האימון אתמול, רנה מולנסטיין מתכנן שינוי אחד בלבד בהרכב: גליינור פלט יחליף את איסמעיל ריאן ויפתח לצדו של ניקיטה רוקאביציה. גילי ורמוט ימשיך לקבל חופש בחלק הקדמי. ההולנדי דוגל במעבר בין שתי שיטות, עם חלוץ אחד (פלט) ושני חלוצים (רוקאביציה מצטרף, קהת באגף). אוהד לויטה ייבדק הבוקר לאחר שאתמול ספג מכה בקרסול מבדיקה ראשונית עולה כי הוא צפוי לשחק. מולנסטיין ממשיך לתרגל הנעת כדור מהירה (איציק יצחקי).

מגן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר. ברני ארדוב
חוזר להרכב בית"ר. הייסטר/ברני ארדוב

08:20, הפועל חיפה: אלי כהן מתכנן שינוי אחד בהרכב בהשוואה לזה שהביס את בית"ר ירושלים. מיקי יאזו שנפצע במשחק יוחלף על ידי חיים מגרלשווילי. כהן: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול רעננה. זאת קבוצה שלא מוותרת בשום משחק. אנחנו זקוקים למחויבות במשחק ההגנה אחרת נהיה בבעיה" (איציק יצחקי).

08:15, בית"ר ירושלים: המאמן רן בן שמעון יערוך לפחות ארבעה שינויים בהרכב הקבוצה ביחס לשבוע שעבר. במשחק מחר מול הפועל כפר סבא בטדי צפויים לפתוח בהרכב דן מורי, דוד קלטינס, מרסל הייסטר וייתכן שגם אריק סאבו או יעקב בריהון. גם בעמדת המגן הימני ישנה התלבטות בין טל בנש לעוז ראלי ונראה כי רק היום לאחר האימון המסכם המאמן יגבש את ההחלטות שלו. ז'והאן אודל ייעדר מהמשחק. בבדיקות שנערכו לו התברר כי לא מדובר במתיחה אלא בחבלה והוא צפוי לחזור ולהתאמן עם הקבוצה כמר במהלך שבוע הבא. בבית"ר לא רוצים לחשוב על אפשרות שלא ינצחו מחר ואמרו: "חייבים לנצח, גם בשביל המצב בטבלה אבל קודם כל להרגיע את המערכת, קיבלנו מכה נגד הפועל חיפה" (אופיר סער).

08:00, הפועל אשקלון: הבשורה הטובה שקיבל יובל נעים לקראת המשחק מחר נגד הפועל תל אביב היא שאיסו לינגאנה כשיר והוא צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה. שני זרים אחרים של הקבוצה, לאסינה דאו ומירקו אורמוש עדיין לא עברו בבקרה ולא יעמדו לרשות המאמן. נעים אמר אתמול: "מה שעבר על הפועל תל אביב בדרבי זה לא בהכרח לטובתנו, הם ירצו לשכוח מהדרבי ולשנות אווירה עם ניצחון, אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו" (אופיר סער).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully