וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לבוזגלו: "הדברים של אתמול יצאו מפרופורציה, הכל בסדר בינינו"

30.9.2016 / 11:31

מאמן הפועל באר שבע הביע חרטה על דבריו ("לא אתן למשפחה של שחקן לקבוע לי את ההרכב"). השחקן צייץ: "מנצלים את הטמפרמנט של אבא שלי". ראדי עצבני: "אנשים מחפשים רק את השלילי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. ברק בכר התכונן לאפשרות שייאלץ לשנות מערך במהלך המשחק. ביום חמישי הוא אף תרגל זאת עם השחקנים באימון והסביר שמאמן סאות'המפטון יכול לשנות את המערך שלו ולהכניס אל כר הדשא את דושאן טאדיץ'. במקרה כזה הבהיר בכר שמשיטת יהלום במסגרתה טוני וואקמה משחק באמצע הם יעברו מיידית למערך בו וואקמה יוסט לעמדה הרגילה שלו בצד כשמאור מליקסון בצד השני. בדקה ה-35 טאדיץ' נכנס לכר הדשא ובכר קפץ על הקו וסימן לשחקנים לבצע את ההחלפה. "זה הסוד שלנו, ככה אנחנו מתמודדים עם קבוצות בסדר הגודל הזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אנחנו מכירים כמעט כל מערך וכל סגנון שהם יכולים לשחק. ההכנה שלנו מצוינת והקרדיט מגיע לברק".

בבאר שבע כבר התרגלו לכך שבאירופה הם משחקים עם שלושה בלמים, מה שנותן צ'אנס ללואי טאהה לבלוט. הבלם זכה בסוף המשחק למחמאות מקיר אל קיר על העובדה שהוא מצליח להיכנס מיידית לעניינים ועל התצוגה שלו מול האנגלים. גם וואקמה כמובן זוכה למחמאות ובבאר שבע מבינים שייתכן שכבר בחודש ינואר הוא יקבל הצעות מקבוצות גדולות. "יש סתירה מסויימת בנושא וואקמה - אם הוא יהיה טוב ויוביל אותנו להישגים באירופה אז קבוצות ירצו אותו, אבל אז תהיה לו בעיה לקבל שחרור כי אחרי ינואר בקבוצה ירצו אותו לשלבים הבאים", אמר שחקן אחר בקבוצה.

עוד בנושא:
עוד נקודה בשלב הבתים: הפועל באר שבע סחטה 0:0 מסאות'המפטון
ברק בכר: "מה, אני אתן למשפחה של שחקן לקבוע לי את ההרכב?"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקבל המון קרדיט. בכר/ברני ארדוב

2. בבאר שבע ציינו לטובה גם את מאור בוזגלו. אם הספסול של במשחק מול אולימפיאקוס גרר ביקורת פומבית מצד אביו, אתמול נשמר שקט בגזרה ובוזגלו, שנכנס כמחליף, זכה לשבחים. "הוא נכנס טוב מאוד למשחק", אמר בכר בסיום והוסיף שהוא קובע את הסגל לפי עניינים מקצועיים ולא לפי רצון של משפחות שחקנים. "יכלו לבחור להיות עם היררכיה ברורה וסגל קצר, אבל אלונה וברק החליטו שקבוצה שיש לה שאיפות צריכה סגל עמוק. בסגל כזה תמיד יהיה מישהו לא מרוצה", אמרו אמש בקבוצה.

בכר ובוזגלו נפגשו הבוקר לצילומים של של מגזין הטלוויזיה של אופ"א ושוחחו בעקבות דבריו של המאמן אמש ("לא אתן למשפחה של שחקן לקבוע לי את ההרכב"). בכר אמר לבוזגלו: "הדברים של אתמול יצאו מפרופורציה, לא הייתי צריך לענות על זה בכלל, אבל חשוב לי שתדע שהכל בסדר מבחינתי, אני מסתכל רק מקצועי. נכנסת והיית טוב אתמול, תצליח בנבחרת ותחזור. הכל בסדר".

בוזגלו כתב באינסטגרם: "לצערי דברים יצאו מפרופורציה ומהקשר ויש גם מי שמנצל את הטמפרמנט של אבא שלי רק כדי להרויח עוד כותרת וליצור אש. נפגשתי הבוקר עם ברק לצילומים למגזין אופ"א דיברנו וכמובן שהכל בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו. ברני ארדוב
"הכל בסדר". בוזגלו/ברני ארדוב

3. בשריקת הסיום בכר שחרר אנחת רווחה לעבר הספסל אחרי שהצליח לשמור על עוד משחק עם שער נקי וללא הפסד באירופה ועל הדרך להוסיף לקופת המועדון כחצי מיליון שקל כמענק מאופ"א על הנקודה. במקביל, הייתה גם אכזבה מסוימת. "אני די חצוי עם התחושות אחרי המשחק", הודה מאור מליקסון. "התחלנו את המשחק טוב מאוד, הם עשו חילוף ואז היה לנו יותר קשה. אני מאמין גדול בקבוצה הזאת, יש לנו עוד שני משחקים חשובים ואני מאמין בנו. זה מחמיא שקבוצה בסדר גודל של סאות'המפטון אומרת שזאת תוצאה טובה עבורה".

4. העיתונאים האנגלים שהגיעו ארצה כדי לסקר את המשחק התרשמו מאוד מהאווירה באצטדיון טרנר. "זה ממש אצטדיון שמזכיר את אנגליה, יש פה אווירה לא פחות טובה מהרבה משחקים אצלנו", אמר אחד מהם. ביום רביעי אוהדי באר שבע גייסו באמצעות קמפיין המונים יותר ממאה אלף שקל לקניית אמצעי עידוד, וכל זה תוך יממה אחת בלבד. בסכום הזה הם רכשו כמה אמצעי עידוד ייחודיים בהם ייעשה שימוש כבר במשחקים הקרובים.

5. אחרי תקופה של עומס גדול על השחקנים, באר שבע בעיקר מרוצה מהפגרה בת השבועיים שמצפה כעת. השחקנים יזכו למנוחה עד יום שלישי. "זה חשוב מאוד. כולם נתנו מאמץ גדול לאחרונה", אמר אחד השחקנים. "אני מאמין שבשבוע הבא אחרי שנחזור מהחופש יהיו אימונים בקצב סביר ונגביר קצב לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה שהופך למשחק חשוב במיוחד".

6. מהראן ראדי כעס על אוהדים בודדים שנהמו לעברו במשחק וכתב היום פוסט עצבני בחשבון הפייסבוק שלו: "יש חבורה של אנשים שגם אם נהיה מושלמים אז לא יאהבו אותנו (את האהבה המזוייפת והזמנית שלהם גם לאחרים) ויחפשו דבר שלילי בין רוב החיובי וזה נהיה מגמתי...אל תחשבו שאנחנו לא מרגישים אותכם...להזכיר לכם אני בעולם הזה חי בשביל לרצות את אלוהים ולא אף אחד אחר...והוא הכל יכול...".

(עדכון ראשון: 7:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully