וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "צריך להבין שלנצח קבוצות ליגה זה לא מספיק"

30.9.2016 / 0:30

מאמן מכבי תל אביב הביע את אכזבתו לאחר ההפסד באירלנד: "נצטרך לבוא לאירופה ביכולת יותר טובה, זו בעיה שאני צריך לפתור. שיחקנו איטי, מאכזב להיות ללא נקודות אחרי צמד משחקים"

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. רויטרס
לומד את ההבדלים בין ליגת העל לליגה האירופית. שוטה ארבלדזה/רויטרס

אכזבה אדירה למכבי תל אביב, שעדיין לא צברה אף נקודה בקמפיין הליגה האירופית שלה העונה, אחרי הפסד 1:0 לאלופת אירית החצי מקצוענית דאנדוק. הצהובים קיוו להמשיך את המומנטום מהדרבי, אך בפועל לא הצליחו להשתחרר מהטראומה של ההפסד לזניט סנט פטרסבורג במחזור הקודם, היו חלשים, בקושי סיכנו את השוער האירי והציגו הגנה נרפית. את הנקודות הם יחפשו במחזור הבא מול אלקמאר בהולנד.

דאנדוק, מנגד, חגגה ניצחון היסטורי של קבוצה אירית בשלב בתים אירופי, הודות לשער של המחליף קירן קילדאף, ביום הולדתו ה-28. דאנדוק קיבלו 360 אלף יורו כבונוס על הניצחון, וזה יותר מפי שלוש ממענק האליפות שלהם באירלנד (100 אלף יורו בלבד).

עוד בנושא:

ליגה אירופית: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לדאנדוק באירלנד

שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "בסוף היום המשחק היה צמוד, אבל דאנדוק קבוצה מאורגנת וטובה. הם ניצחו ואני יכול רק לברך אותם. לקחת אפס נקודות מצמד משחקים זה מאוד מאכזב. אני מאוכזב כי שיחקנו איטי ובסוף היום אנחנו ללא נקודות. אני יודע ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי, אני מאמין שאפשר לעשות משחקים טובים יותר, אבל זה לא קל".

המאמן הגאורגי המשיך: "לא הופתעתי מהם. הם חיכו לנו ועשו לנו בעיות במתפרצות. ידענו שנתמודד עם קבוצה מאורגנת ואני חייב לתת להם קרדיט כי הם עשו את העבודה שלהם. המשחק השתנה עם הזמן. אני מאוכזב כי לא שיחקנו את המשחק שלנו. צריך להבין שלנצח קבוצות ליגה זה לא מספיק וצריך לבוא לאירופה עם יכולת יותר טובה. זו בעיה שאני צריך לפתור".

על עומס המשחקים אמר ארבלדזה: "שיחקנו חמישה משחקים בפרק זמן קצר, אבל זה לא תירוץ. עשינו הכנה נכונה והשחקנים עבדו לפני מה שהדרכנו אותם. אולי זה קצת עניין מנטלי שהגענו נינוחים אחרי הניצחון בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully