וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "ראד מאוד רוצה להצליח", צירבס: "ארז מאמן נהדר"

במכבי תל אביב מרוצים אחרי ה-69:99 המוחץ על נהריה. המאמן שיבח את הפורוורד: "עמדה 4 במכבי בעייתית מאז ימי בלו". אלפסי מתוסכל: "לא ציפינו להיראות ככה, יש הרבה נקודות למחשבה"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב העפילה הערב (חמישי) בקלילות לגמר גביע ווינר, שם תפגוש את הפועל ירושלים, אחרי 69:99 מוחץ על עירוני נהריה.

"אני מרוצה, זה מאוד חשוב שהגענו לגמר", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "במהלך המשחק היו לנו כמה נפילות, דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. הכדורסל היום הוא מאוד דינמי, אבל אלה דברים אופייניים לטרום עונה".

על ויקטור ראד, שסיפק 9 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אמר המאמן: "עמדה מספר 4 במכבי היא בעייתית מאז ימי דייויד בלו. בשנים האחרונות כל הזמן דיברו על סטרץ' פור וניסו לעשות דברים. הלוואי עלי בריאן רנדל. ראד הוא סמול פורוורד שעבר להיות פאוור פורוורד. ראיתם אותו שנה שעברה, אתם רואים איך הוא משחק - את הכישרון שלו. זה שבחרתי אותו זה בגלל שהוא מתאים לשיטת המשחק שלי, בגלל הגיוון שלו. המבחן יהיה האינטנסיביות. הוא רעב, הוא מאוד רוצה להצליח ואנחנו פה בשביל לעזור לו. רק שיהיה בריא".

עוד בנושא:

גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה את עירוני נהריה 69:99 בחצי הגמר
גביע ווינר: צפו בהפועל ירושלים מנצחת את מכבי ראשון לציון בחצי הגמר

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. אדריאן הרבשטיין
יודע שיש עוד עבודה. אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

מאיק צירבס, שהצטיין עם 21 נקודות, הוסיף: "היה חשוב מאוד שננצח. אדלשטיין מאמן מצוין, הוא מאוד מנוסה, הוא בחור נהדר גם מחוץ למגרש וחשוב מאוד שכולנו נהיה מאוחדים".

מנגד, המאמן המפסיד אריק אלפסי סיכם: "לא ציפינו להיראות ככה, בטח לא בבית. נתנו להם לשלוט בקצב, לקלוע באחוזים מטורפים מ-2 ו-3, המון איבודי כדור שגרמו להם לסלים קלים בהתקפות מעבר. בסדר, זה שיעור טוב. מכבי הולכת להיאבק ברמות הגבוהות ביורוליג, אבל כמובן, כשאתה מקבל 100 נקודות בבית בתצוגה הגנתית כל כך חלשה יש רק נקודות למחשבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גייטס מול צירבס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully