וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "לא נשתנה עבור מכבי תל אביב", שיבק: "לא הצלחנו לעצור את ג'רלס"

29.9.2016 / 20:52

מאמן הפועל ירושלים חגג את ההעפלה לגמר גביע ווינר: "לא שיחקנו הגנה רעה, אלא הגנה טובה בשלב הזה". שיבק: "יש לנו סבלנות עבור ג'קסון, הסל האחרון של ג'רלס מייצג את המשחק"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

בשחזור הגמר של העונה הקודמת, הפועל ירושלים גברה הערב (חמישי) 81:93 על מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע ווינר. האדומים מהבירה, שהעפילו לגמר, קיבלו יכולת מצוינת מצדו של קרטיס ג'רלס (26 נקודות וחמישה אסיסטים) כאשר אמארה סטודמאייר חתם הופעת בכורה טובה עם תשע נקודות ושישה כדורים חוזרים ב-22 דקות. האלופה נותרה צמודה לאורך ארבעת הרבעים כאשר ג'אבון מקריי וצ'ארלס תומאס בלטו אצל אריק שיבק, אך משחק ההגנה שלה הכניע אותה בסיום.

עוד בנושא:

חצי גמר גביע ווינר: הפועל ירושלים גברה 81:93 על מכבי ראשון לציון
כדורסל: הפועל רמת גן/גבעתיים דורשת תקצוב מהעירייה

seperator
הלפרין חודר/אדריאן הרבשטיין

אריק שיבק המאוכזב אמר בסיום: "לא הצלחנו לעצור את ג'רלס, לא את ירושלים. בסך הכול הם קבוצה עמוקה ואין צורך לעצור שחקן אחד. הגענו ליותר מדי מצבים של אחד על אחד כאשר הסל האחרון של ג'רלס מייצג את המשחק הזה. הענישו אותנו בעיקר מהקו האחורי. ג'ו ג'קסון הוא בחור בן 24, הוא מוכשר וצעיר אבל הוא יצטרך להסתגל לכדורסל האירופי. יש לנו את הסבלנות בשבילו, אנחנו יודעים מה הוא שווה".

סימונה פיאניג'אני סיפר: "זה היה משחק טוב, ומה שבלט אצלנו היה החלוקה של הכדור. היה לנו קשה לתקוף את מכבי ראשון לציון, שהחליפה סגנונות בהגנה. הרבה שחקנים אצלנו קלעו יותר מעשר נקודות, וזה חשוב. היו לנו עליות וירידות במהלך המשחק, ובזמן הזה של העונה תשוקה היא חשובה מאוד. השחקנים שלי לא משחקים הגנה רעה, אלא הגנה טובה בשלב הזה. אנחנו מאבדים הרבה כדורים ויש לנו מה לתקן בסוגיית הכדורים החוזרים. אני חושב שיש הרבה סימנים חיוביים לקראת פתיחת העונה בפן ההגנתי וההתקפי. כדורים חוזרים הם לא בעיה של הגבוהים אלא של הקבוצה. אולי היינו קצת רכים מדי. זה לא נורמלי להעניק ליריבה כל כך הרבה זריקות חופשיות, חלק מהזריקות היו כמו פנדלים בכדורגל אבל זה גם היה לטובתנו".

האיטלקי הוסיף: "אנחנו משחקים בליגה הישראלית וקיימת אפשרות שנפגוש את מכבי תל אביב. אני לא אשנה את הגישה שלי בעקבות היריבה, אנחנו כאן כדי לעבוד יום אחר יום. הם משחקים ביורוליג, אנחנו רוצים להתקדם ולכן שיחקנו מול אפס פילזן. זה היה קל עבורי לשחק מול קבוצות חלשות במחנה האימונים, אבל אנחנו רוצים להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully