וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ההתאחדות האנגלית תיפגש פעם נוספת עם רלף רנגניק

מחליף מפתיע לסם אלרדייס? בתקשורת הבריטית טוענים שהגרמני שהתראיין לתפקיד לאחר פיטוריו של רוי הודג'סון הפך לסוס השחור במירוץ. משמש כעת כמנהל המקצועי של ר.ב. לייפציג

רויטרס

בהתאחדות האנגלית ממשיכים לחפש אחר מחליף לסם אלרדייס שסיים את תפקידו, והשם החדש שעלה בממלכה היום (חמישי) הוא זה של רלף רנגניק, המנהל המקצועי של ר.ב. לייפציג.

ב"טלגרף" טוענים שבכירים בהתאחדות האנגלית פנו פעם נוספת לגרמני בן ה-58, איתו שוחחו גם לאחר שרוי הודג'סון סיים את תפקידו לאחר הכישלון ביורו 2016, וצפויים להיפגש איתו בקרוב. לפני כשלושה חודשים, הרשים רנגניק מאוד את אנשי ההתאחדות, אך אלה רצו בסופו של דבר למנות מנג'ר אנגלי לתפקיד, ובחרו באלרדייס.

"רנגניק הפך לסוס השחור במירוץ", נכתב ב"טלגרף", שם ציינו בין היתר את יחסיו של הגרמני עם המנהל הטכני של ההתאחדות דן אשוורת', אותו ניסה להביא לווסט ברומיץ' ב-2012.

מאז תחילת העשור הקודם אימן הגרמני בין היתר את שטוטגרט, האנובר, שאלקה והופנהיים, אותה העלה לבונדסליגה בתום מסע נפלא בין הליגות הנמוכות. בשנים האחרונות הוא עבד בתאגיד של ר.ב. לייפציג במספר תפקידים שונים.

מועמד נוסף לג'וב, אדי האו מבורנמות', אמר היום: "אמרתי פעמים רבות בעבר שלאמן את נבחרת אנגליה זה התפקיד האולטימטיבי, אבל כבר החתמתי כאן שחקנים רבים והתחייבתי לעתיד. לא הייתי יכול להפנות גב למועדון".

עוד בנושא:

סם אלרדייס: "טעות מטופשת בשיקול דעת, עזרתי למכר ותיק. מתנצל"
שירר: "אנגליה הגיעה לשפל חדש". פרדיננד: "כולם צוחקים עלינו"

המאמן הגרמני ראלף רנגניק. AP
זוכה להערכה רבה בהתאחדות האנגלית. רנגניק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully