וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד הפסידה 2:0 לבאייר לברקוזן, באיירן-קלן 1:1

חאבייר הרננדס כבש את החמישי שלו בשבוע (79) ושער נוסף של מחמדי (10) גרמו לקבוצה של טוכל לספוג הפסד ליגה שני. הבווארים איבדו נקודות ראשונות. המבורג שוב הפסידה, 2:0 להרטה ברלין

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
אנצ'לוטי ובאיירן ממשיכים להיראות לא טוב/רויטרס

המחזור השישי בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם הניצחון של ר.ב. לייפציג 1:2 על אוגסבורג.

בשבת, באיירן מינכן שמטה נקודות ליגה ראשונות כשסיימה ב-1:1 ביתי מול פ.צ. קלן, שגם היא עדיין לא הפסידה העונה בליגה. בורוסיה דורטמונד לא הצליחה לנצל את המעידה של באיירן וספגה הפסד שני העונה, 2:0 בחוץ מול באייר לברקוזן.

המבורג שוב הפסידה, הפעם 2:0 להרטה ברלין. פרייבורג ניצחה 0:1 את איינטרכט פרנקפורט, שם שיחק טואטחה 10 דקות. אינגולשטאדט (אלמוג כהן פתח והוחלף במחצית) הפסידה 2:1 להופנהיים. דרמשטאדט ו-ורדר ברמן נפרדו ב-2:2.

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. AP
ארתורו וידאל מתוסכל/AP

ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 1:2

העולה החדשה המשיכה ביכולת הטובה וטיפסה עד למקום השלישי כשבדרך חלפה על פני פ.צ קלן, זאת לאחר שחזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, כשיריבתה, לעומת זאת, חזרה לסורה אחרי שני משחקים ללא הפסד. אמיל פורסברג כבש את שער היתרון של לייפציג כבר בדקה ה-11 אך ג'י דונג וון השווה בחלוף שלוש דקות. בדקה ה-52 יוסוף פולסן החזיר את היתרון ללייפציג ובכך קבע את תוצאת המשחק.

באיירן מינכן - פ.צ. קלן 1:1

שלושה ימים אחרי המשחק החלש וההפסד 1:0 מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, המשיכו הבווארים להיראות לא מספיק טוב ואיבדו נקודות ראשונות בבונדסליגה העונה. אגב, פ.צ. קלן עדיין לא הפסידה העונה בליגה, כמו באיירן ור.ב. לייפציג. לראשונה מאז 1987/8, פ.צ. קלן פתחה את העונה ללא הפסד בששת המחזורים הראשונים.

באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-40. חואן ברנאט עבר יפה את השומר שלו באגף שמאל והעביר כדור רוחב משמאל למרכז, יוזואה קימיש נגח נהדר לפינה הרחוקה וקבע 0:1. השוויון הגיע בדקה ה-63. מרסל ריסה העביר כדור רוחב מימין, אנתוני מודסט התגנב בין שני שומרים ובעט עם הרבה אתלטיות פנימה את ה-1:1. זה היה שערו ה-39 של אנתוני מודסט בבונדסליגה. יש רק צרפתי אחד שכבש יותר שערים ממנו בליגה הגרמנית הבכירה וזהו פרנק ריברי, לו יש 71 שערים כאלה. ריברי, אגב, לא שיחק היום. סימון צולר היה יכול לכבוש שער ניצחון סנסציוני לקלן בדקה ה-92, אבל החמיץ ממצב של אחד על אחד מול מנואל נוייר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנתוני מודסט שחקן פ.צ. קלן. AP
שער ליגה חמישי שלו כבר. מודסט/AP

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 0:2

הקבוצה של תומאס טוכל פנטזה לצמק את הפער מבאיירן מינכן לנקודה אחת אחרי שהבווארים מעדו מול פ.צ. קלן. במקום זאת, הפער של השוורצגלבן מהפסגה צמח כבר לארבע נקודות. בורוסיה דורטמונד נותרה במקום השלישי עם 12 נקודות אחרי שספגה הפסד חוץ שני העונה (הראשון היה מול ר.ב. לייפציג), בעוד הקבוצה של רוג'ר שמידט שיפרה את מאזנה ל-10 נקודות ורושמת ניצחון שני ברציפות.

השער של המארחת הגיע כבר בדקה העשירית. קרן של הקאן צ'לאנוילו מימין מצאה את אדמיר מחמדי, שעלה גבוה ונגח חזק ומדויק פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-79. לברקוזן יצאה למתפרצת מושלמת. קווין פולאנד הכניס כדור עומק נהדר לצ'לאנוילו בשמאל. הטורקי העביר רוחב מדויק לעברו של חאבייר הרננדס, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:2. שערו החמישי של המקסיקני בשבוע אחרי שכבש שלושער ב-2:3 מול מיינץ במחזור שעבר ועוד שער בליגת האלופות מול מונאקו במהלך השבוע.

משחקים נוספים:
דרמשטאדט - ורדר ברמן 2:2
לדרמשטאדט: אנטוניו מירקו צ'ולאק (פנדל, 19 ו-73), לוורדר ברמן: לאמין סאנה (51), סרג' גנאברי (67)

פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 0:1
לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (4), פרנקפורט: 10 דקות לטאלב טואטחה

הרטה ברלין - המבורג 0:2
להרטה: ודאד איבישביץ' (29 ו-70 בפנדל)

אינגולשטאדט - הופנהיים 2:0
לאינגולשטאדט: לוקאס הינטזר (פנדל, 95), להופנהיים: סנדרו ואגנר (11), קרם דמירבאי (35), אלמוג כהן פתח והוחלף במחצית

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
צ'יצ'אריטו לוהט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully