וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "קל להביא שחקנים לאנגליה, צריך לשכנע אחרים להגיע לישראל"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב העניק ראיון ל'ניו יורק טיימס', בו גם התייחס ליחסים עם גולדהאר: "תמיד יש חילוקי דעות, החוכמה היא לקבל החלטות באווירה טובה". והתגלית לגבי יוהאן

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: שוטה ארבלזדה מדבר אחרי הדרבי

שישה חודשים מאז מותו של יוהאן קרויף, ג'ורדי העניק היום (חמישי) ראיון ל'ניו יורק טיימס'. לעומת הטור הקבוע ל'טלחרף ההולנדי', המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב העניק הצצה לחיים הפרטים מאז לכתה של האגדה ההולנדית וסיפר על האתגר שלו אצל סגנית האלופה הישראלית והיחסים עם מיטש גולדהאר.

עוד בנושא:

מוכנים ומזומנים: נסיקת המחירים של כוכבי הכדורגל הישראלי
גיא לוזון: "לעולם לא אכנה את השחקנים שלי לוזרים"
שכטר: "זה היה השבוע הכי פחות נעים שהיה לי מאז שהגעתי לבית"ר"

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קשה יותר מבאנגליה. קרויף/יוסי ציפקיס

"אבא שלי היה איש עם אישיות חזקה ודעות מוצקות, אבל היה לו ערכים אנושיים מרשימים מאוד. באופן מפתיע דווקא יכולת הנהיגה שלו ממש מרשימה. רק אחרי מותו הבנתי מה הייתה המשמעות שלו עבור אנשים ברחבי העולם", הוסיף.

ג'ורדי חשף פרטים על היחסים עם אביו: "הוא אף פעם לא הרשה לי לשכוח שום דבר. במהלך הפגישות שלי עם אנשים והסיפורים שהם סיפרו לי עליו, גליתי דברים שלא ידעתי. יצא לי לבקר במספר מדינות בחצי השנה האחרונה, ותמיד שאנשים דיברו על אבא שלי הם דיברו עליו בהתרגשות, זה מאוד משמח".

הדמות המקצועית הבכירה של הצהובים, שיפגשו ב-22:05 את דונדאק במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית (ערוץ 55), סיפר על האתגר שלו בישראל: "היו לי מספר אפשרויות בעקבות השם שלי, לעבוד במקומות אחרים. אבל כמו קריירת המשחק שלי, רציתי לנצל את השם שלי כדי ליצור לעצמי נתיב משלי. הרבה יותר קל לשכנע שחקנים, אנשי צוות ומאמנים להגיע לליגה האנגלית, אבל כדי להביא אותם לליגת העל בישראל אתה צריך להסביר ולשכנע, זה אתגר מסוג אחר. תמיד חשבתי שזה קריטי לנהל מערכת יחסים פתוחה בין המנהל הספורטיבי למנכ"ל והבעלים. תמיד יהיו חילוקי דעות, החוכמה היא לדעת לקבל החלטות באווירה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully