וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרב נשי היסטורי באצטדיון טרנר": המפגש המרגש של אלונה ברקת

המשחק בין הפועל באר שבע לסאות'המפטון יפגיש באופן נדיר למדי בין שתי קבוצות שנמצאת בבעלות נשית - אלונה ברקת וקת'רין לייבהר. ב'דיילי מייל' הבריטי מתמרקים: "סמל לעוצמה נשית בעולם גברי"

צילום: בני בן סימון, עריכה: מרום שפיצר

באנגליה מתמרקים לקראת המשחק בין הפועל באר שבע לסאות'המפטון (20:00, ספורט 1), או כמו שהם מכנים אותו - "קרב הבעלים הנשים". למפגש הזה, מסתבר, יש חשיבות סמלית: באופן נדיר למדי, יהיה זה מפגש בין שתי קבוצות שנמצאת בבעלות נשית. מצד אחד אלונה ברקת, ומצד שני קת'רין לייבהר, שהפכה לבעלים של הקדושים בשנת 2014 ומאז, כמו בעלי הפועל באר שבע, רשמה הצלחות מרובות. כיום היא הבעלים האישה היחיד בפרמיירליג.

20:00, ספורט 1: הפועל באר שבע מארחת את סאות'המפטון
כוננות סאות'המפטון: 20 שנה ל-3:6 הגדול של הסיינטס על מנצ'סטר יונייטד
אלישע לוי מודה בראיון לחג: "היתה לי צביטה באליפות של באר שבע"

אלונה ברקת הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סמל להצלחה נשית בעולם גברי. ברקת/ברני ארדוב

בבוקר המשחק התקשורת האנגלית הביעה התעניינות מיוחדת במפגש המסקרן הזה. "המפגש באצטדיון טרנר יהיה היסטורי. לייבהר וברקת הצעידו את הקבוצות שלהן לשלל הצלחות וכעת הן נפגשות זו עם זו", נכתב במאמר ב'דיילי מייל'. במאמר מתוארת ברקת כמי ש"לקחה את הפועל באר שבע כפרויקט אישי בעודה קבוצת תחתית, והובילה אותה בעונה שעברה לזכייה באליפות סנסציונית, קצת כמו לסטר".

כמו כן, נכתב כי "בדרך לשם, ברקת לא הוציאה סכומי עתק כמו מכבי תל אביב, אלא בנתה לאט לאט קבוצה חזקה ועוצמתית, שלאחרונה הדהימה גם את אינטר". בכתבה צוין כי "גם ברקת וגם לייבהר מעורבות מאוד בקבלת ההחלטות בכל הרמות בקבוצה, כולל בחירת שחקנים. זה יהיה ערב שכל כולו סמל לעוצמה נשית בעולם הכדורגל הגברי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גם היא עושה היסטוריה. לייבהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully